Cuba van 8 januari tot en met 31 januari- wie gaat er mee?

Allen,

Via dit forum hebben wij elkaar onlangs als reisgenootje gevonden en we gaan naar Cuba in januari. (8 t/m 31 januari)
Het zou leuk zijn als er nog iemand aan zou willen sluiten!

Wij zijn twee meiden van 29 en 32 jaar en wonen in Tilburg en Kessel.
We zoeken een leuk, gezellig en spontaan reismaatje die ook houdt van ondernemen, cultuur ontdekken, sportief is, maar ook niet vies is van een feestje en een dagje ‘bakken’ op het strand.
De bedoeling is om met een huurauto op pad te gaan en te slapen in casas particulares.
Wie gaat er mee?

Groetjes,
Moniek en Coba

Ey Ey dames,

Toffe plannen! Hebben jullie ondertussen al een reismaatje gevonden?

Zelf ben ik ondertussen al 3X op roadtrip geweest en je ziet zoveel meer :).

Groetjes
Wendy

Hai Wendy,

Dat ben ik geheel met je eens. Je ziet zoveel meer inderdaad.
We hebben die 3de nog niet gevonden! Dus als je interesse hebt, stuur me dan vooral even een privé berichtje. :slight_smile:

Groetjes!

Dag Meiden,

Ik (belgische dame van 25j) heb mijn reis voor cuba alvast geboekt.
Van 6 - 19 januari loop ik daar ook ergens rond.
Als jullie zin hebben kunnen we mss enkele dagen samen rondreizen?
Laat me anders iets weten op mijn e-mail: linsay.lusyne@gmail.com
of op mijn fb: linsay lusyne

groetjes en veel plezier!

Hoi Moniek en Coba,
ik zie tijdens het speuren naar reismaatjes jullie berichtje! Ik zit al wel wat eerder op Cuba, namelijk van 13dec tot 12jan, maar dat betekent dat we wel wat overlap hebben. Het lijkt me leuk met jullie in contact te komen, wie weet kunnen we paar dagen samen optrekken. Ik hoor het wel als jullie het ook wat lijkt om ideeen uit te wisselen.
groetjes Kim

Ha Linsay, zie nu dat ik niet alleen met Moniek en Coba overlap heb op Cuba maar ook met jou! Ik zit tot 12 jan op Cuba. Lijkt het je wat om plannen uit te wisselen? groetjes Kim

Hey Kim,

Ja graag! Wil je me aub toevoegen op fb?
Dat spreekt makkelijker.
Linsay Lusyne is my name :wink:

Nice plans!!! Njoy :wink:

Ola chica’s!

Ik heb in januari in principe de hele maand vrij door een nieuwe baan per 1 februari en ik had Cuba in gedachten!
Nu reis ik al jaren alleen door Azië maar wil heel graag een nieuw continet ontdekken en vind dit alleen iets spannend.
Mochten jullie nog op zoek zijn naar 'n derde persoon houd ik me aanbevolen -)

Hey wat leuk Kirstin!
Ik heb je net een PB gestuurd… :slight_smile: