Cuba Januari 2016 3 weken

Hoi!!

Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor Cuba. Een reisgenootje dat net als ik van cultuur houdt, salsa, cocktails, af en toe een dagje strand en natuurlijk het avontuur.
Cuba staat al een tijdje boven aan mijn verlanglijstje. Ik zal er graag een auto willen huren en willen overnachten bij de locals.

Lijkt Cuba jou ook geweldig en ook op zoek naar een reisgenootje? Dan hoor ik graag van je :slight_smile:

Groetjes,
Marloes

Wanneer wil je precies gaan marloes?

Hey Charlotte,

Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste 3 / 3,5 weken van Januari.

Ha Marloes,
ik stuit in mijn zoektocht naar reismaatjes op jouw bericht! Ik zit zoals het er nu naar uit ziet de eerste twee weken van januari in Cuba (ben van plan mid december te vertrekken, na roadtrip Florida/Miami door te reizen naar Cuba). Ben benieuwd wat jouw plan is en of we dingen samen kunnen beleven…
groetjes Kim

Hoi Kim,

Wat leuk dat reageert. Een roadtrip Miami en Florida klinkt ook erg leuk :slight_smile: Maar zoals ik al eerder aan gaf gaat mijn voorkeur naar de laatste 3 weken van januari. Dit heeft te maken met mijn contract. Mocht ik toch begin januari kunnen, dan laat ik je het zeker weten :slight_smile:

Groetjes,
Marloes

Wat een top idee! Ik twijfel op dit moment of ik nu naar azie of zuid-amerika op vakantie wilt gaan. Cuba lijkt mij super! Dit avontuur wil ik graag samen met een reisgenoot beleven. Ik zou halverwege februari kunnen, is dit ook een optie voor jou? Of uitsluitend in januari?

Groetjes Monique

Hi Marloes,

Ik ben ook van plan om volgend jaar aar Cuba te gaan. In principe maakt het niet heel veel uit welke weken het zijn van januari.
Ik ben zelf 33 jaar, woon in Alkmaar en ben nu een half jaartje single. Redelijk ondernemend, houd er niet van om heel veel dagen op het strand te zitten, ga graag stappen (heb sindskort salsadansen opgepakt ;))

Ik hoor het wel van je.

Grtz Mirjam

Hoi Dames,

Ook ik kom hier terecht door mijn zoekopdracht, ik ben ook op zoek naar een reismaatje voor begin februari door Cuba heen te trekken, Cuba staat ook al zo lang hoog op mijn lijstje, maar het valt niet mee als single om alleen op pad te gaan, ben benieuwd of het jou al gelukt is Marloes om iemand te vinden voor jouw reis!

Groetjes Laura

Hey Marloes! Nou, dat had wat voeten in de aarde voordat ik zover ben dat ik je een berichtje kan sturen! Maar het is gelukt! Heb je inmiddels al een maatje gevonden? Klinkt goed in ieder geval en wel hetzelfde idee waar ik ook naar zoek!!