Reismaatje gezocht voor Cuba, eind januari voor ongeveer 3 weken?

Hallo allemaal,

Ben een vrouw van 32 jaar die op zoek is naar een reismaatje voor een rondreis in Cuba.
Ik reis zelfs het liefst op de bonnefooi, dus koop en ticket, boek hooguit de eerste overnachting en zie dan wel verder.
Zelf zit ik te denken aan 3 weken, Cuba is niet zo groot en van horen zeggen is dat lang genoeg maar er valt natuurlijk over te praten. Wat periode betreft ben ik redelijk flexibel dus daar kan ook nog wat geschoven worden.
Mij maak je blij met de Cubaanse muziek (kan geen salsa maar leren wil ik het zeker) en de cultuur, iets minder gelukkig wordt ik van hele dagen wandelen in de natuur.

Groetjes Eva

Hi Eva,

Ook ik ben op zoek naar een reisgenoot voor in januari. Ik wil graag 3 tot 3,5 week gaan en moet op 1 februari zeker weer terug zijn.
Ik ben 36 en ga al jaren alleen op reis naar Azië. Dan ook meestal voor minimaal 3 weken maar een nader continent lijkt me een keer leuk en ook veiliger om dan samen te reizen.

Zelf heb ik ook altijd alleen een vlieg ticket gekocht en de eerste paar nachten een hotel geboekt. De rest van een reis moet vrij te bepalen zijn en vind ik een efficiënte reisroute wel altijd fijn.

IK woon in Amsterdam, werk in een hotel en ga regelmatig dansen en met vrienden de kroeg in. Misschien hebben we wel dingen met elkaar gemeen en zou het leuk zijn samen te reizen. Ik hoor graag van je.

Groetjes Kirstin

Hey Kirstin,
Bedankt voor je reactie, leuk. Klinkt helemaal goed alleen helaas kan ik niet begin januari weg anders zou ik je graag een keer ontmoeten.
Speel competitie en die loopt tot eind januari, nu is het niet zo heel erg als ik iets mis maar de hele maand gaat echt niet. Hoe zit jij na half februari?

Groetjes Eva