Cuba 3-4 weken januari/februari 2016

Toekomstig reismaatje,

Ik wil in januari/februari 2016 ongeveer 3 weken naar Cuba gaan en daar met een auto (of liftend) rond trekken. Ik ben 29 jaar, woonachtig in Brabant en sinds enkele maanden single. Ik zoek een leuk, gezellig en spontaan reismaatje die ook houdt van ondernemen, cultuur ontdekken, sportief is, maar ook niet vies is van een feestje en een dagje ‘bakken’ op het strand. Alleen naar Cuba is ook zonde, omdat ik het dan met niemand kan delen;). dus… wie gaat er mee>>>?

Groetjes,

Moniek

Beste Moniek,

Ik zal rond die periode zelf in Cuba zijn, voor hoelang nog onbekend :wink: Ik ben zelf iemand die graag onderneemt maar die het graag afwisselt met af en toe wat ontspanning. Liftend of met de auto vind ik een erg gaaf idee! Lijkt het je wat om (gedeeltelijk) samen te reizen, stuur me dan een prive berichtje

Groetjes, Dionne

Hoi Moniek,

Ik speel met dezelfde gedachte, en kom ook uit de omgeving van Tilburg (Waalwijk). Ik geef wel de voorkeur aan het reizen in een klein groepje (4 mensen)

Beste wereldwijzer vrienden,houden jullie wel rekening mee dat het niet is toegestaan om email adressen te posten.
Je kan beter indien je meer informatie wilt van de persoon,een prive berichtje onderling sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.

Hoi Tottie,

Ik heb inmiddels geboekt van 8 jan t/m 31 januari samen met een ander meisje. We hebben een auto gehuurd, maar daar kan nog wel een persoon bij. Wat zijn je plannen? Ben erg benieuwd. Groetjes, Moniek

Hey Moniek!! Eline hier uit het hoge Noorden! Ook ik ben op zoek naar een leuke spontane meid die graag samen het avontuur in Cuba aangaat!
Ik hou wel van een feestje (met name een dansje Salsa in Cubaaaa!!), een dagje bakken maar ook zeker een rondje hardlopen (en opdrukken tussendoor:-P)haha!
Ben benieuwd of je al iemand hebt gevonden!