Hallo bezoekers.
Ik zoek een reispartner om Cuba te verkennen.
Ik ben 49 jaar, heb jarenlang een bedrijf in Afrika gehad en heb in die tijd veel over de gehele wereld gereisd. Cuba staat echter nog op mijn verlanglijstje. Ik zoek iemand die het leuk vind om met mij rond te trekken en zo de mensen en het land te leren kennen. Ik wil ergens in de periode juli - november 2014 reizen. Het maakt me dus niet zo heel veel uit wanneer ik vertrek. ik wil tussen de 2 en 4 weken uittrekken voor de reis.
Hallo
Ik ben een Cuba gids en Chauffeur en ben op zoek om een groepje samen te stellen voor Nov 2014 voor 23 dagen rondreis.
Doen de volgende plaatsen aanvliegen naar Varadero dan
Havana Vinales Las Terazza Moka Cienfuegos Trinidad Camaguey Marillo de Portillo dan de kustweg naar Santiago
Baracoa Cayo Saetia en Holguin retour naar Amsterdam. Je kan altijd nog een paar dagen in Guardalavac blijven voor vertrek.
Heb je interesse neem dan even contact met mij op 0655184466 of info@cubareis.nl
Goedendag
Wat is de prijs van de reis???Groetjes irene
Hallo Irene Je moet rekenen voor 23 dagen geheel Cuba incl gids en Chauffeur 1750 euro ex de vlucht.
Het enige wat je zelf moet betalen is lunch Diner en drank. Vlucht met Arke Ams Varadero en retour Holguin Ams prijs 850 euro
Gr Arjo