Cuba en nog een andere land vanaf +-20 januari/ febr 2017 tot max 2 maanden

Ik, vrouw, 57 met behoorlijk reiservaring , spreek oa Spaans, zoek reisgenoten voor een reis van een maand naar Cuba eventueel in combinatie met een andere land ( dan wordt het langer dan een maand). Ik denk aan auto huren in Cuba om vanuit Havana rond te gaan en op eigen gemaak alles te kunnen bekijken. Ik kan zelf niet rijden dus reisgenoten moeten Wel willen rijden. Verblijf in casas particulares. Ik spreek Spaans . Geïnteresseerd in lokaal cultuur en gewoontes, markten, natuur ,wandelen ,rondlopen in gehuchten en stadjes, foto’s maken en lokaal eten.
Geen shoestring maar ook niet luxueus.
Wat bied ik en verwacht ik van reisgenoten: dat we van tevoren ons inlezen en samen een plannetje opstellen, dat we praten en luisteren naar elkaar, beschaafd zijn en calm blijven als dingen anders uitpakken dan verwacht ( wil nog weleens gebeuren als niet alles in je handen ligt) Elkaar tijd en ruimte laten om ook even eigen dingen te kunnen doen en als onderweg iets onverwachts tegenkomen dat we ons kunnen aanpassen zonder drama.
Ik hou van praten maar ook van stilte. Rook niet en drink af en toe en glas.
Ik ben getrouwd dus ik zoek niets anders dan reisgezelschap.
Ik zou zeggen ,reageer maar als het jou iets lijkt, je hebt niets te verliezen behalve je kansen als je maar blijft twijfelen over wel of niet op pad gaan.

hallo anamore

Kijk eens bij mijn oproep, mischien kunnen we samen wat organiseren? mvrgr Janneke