Reisgenoot gezocht Cuba juli/augustus 2009

Hoi,

Ik ben Anna (v. / 20 jaar). Ik studeer en woon in Utrecht.

Wil jij deze zomer graag naar Cuba? En wil je niet alleen gaan?
Ik zoek een reisgenootje (v.) om in juli/augustus samen mee naar Cuba te gaan. Twee andere meisjes die ik ken gaan ook naar Cuba, maar met zijn drieen reizen lijkt mij erg ondhandig. Er is dus wel mogelijkheid om met zijn vieren te reizen.

Ik houd van cultuur, avontuur, salsadansen, relaxen, dingen ondernemen en lekker eten.

Ik weet dat het best wel laatste moment is.
Maar wie weet?! :zon02:

Neem maar contact met mij op als je geinteresseerd bent.
Ben benieuwd. Ik hoor het wel.

Groetjes van Anna

Ha Anna,

Wat een leuk idee! Toevallig heb ik tijdens het zoeken naar tickets vanavond via www.ltur.nl een zeer goedkoop ticket gevonden naar Cuba, dus ik kreeg ineens flink de kriebels.

Je omschrijving van vakantie lijkt erg op die van mij. Ben ook dol op salsa dansen!!! Verder ben ik 22 jaar en net afgestudeerd CMV’er. (Culturele en Maatschappelijke Vorming) Heb veel gereisd, o.a. in west afrika en europa. Hou van heel low-budget met soms een party-uitspatter met wat rosétjes, hou van lokale bevolking en lekker primitief. Cultuur & kunst & shoppen zo hier en daar. Lokale barretjes en restaurants. Veel zien in weinig tijd maar zo af en toe ook een grasveldje. Ik maak gebruik van couchsurfing, waarbij je gratis op iemands bank kan overnachten (www.couchsurfing.com) Dit is ook mijn idee voor Cuba, dus dit is wel iets dat je zou moeten willen.

En hoe zit’t met die andere meiden? Die kende je al? Met vier man reizen is veel! Maar wellicht ook heel leuk. Heb met nog 2 meiden Mali doorgecrossed vorige zomer, was geweldig! Maar 4 lijkt me veel!

Ben benieuwd naar je reactie en jou ideeen daarover. Heb trouwens van 7 juli tot 2 augustus de tijd :slight_smile:

Groetjes!

Milou

miloutjes@hotmail.com