Reisgenoot gezocht december 2010 - januari 2011

Piep:)!!

Ik ben een 25-jarige meid uit West-Vlaanderen die van +/- halfweg december 2010 tot +/- halfweg januari 2011 richting Cuba wenst te trekken!!!

Ben er al enkele keren alleen op uit getrokken maar deze keer heb ik zin in wat gezelschap [FONT=Wingdings]J![/FONT]

DUS: ben ik op zoek naar een leuke-, ietwat gekke-/zotte doos[FONT=Wingdings]J- reisgezel(in) tussen 20 en 35 jaar die houdt van natuur, cultuur en avontuur :)! Het is leuk samen te kunnen reizen maar eveneens belangrijk af en toe eens dagje iets apart te kunnen doen! Ik hou van Zuid-en Centraal Amerika! Ik spreek zelf een goed mondje Spaans, hou van salsa en zoveel meer!![/FONT]

Dus indien interesse in een dolle reis doorheen Cuba[FONT=Wingdings]J? Let me know![/FONT]

Grtz!

Annelies

P.S Indien je in dezelfde periode wenst te gaan reizen maar richting andere bestemming binnen Zuid-of Centraal Amerika wenst te trekken, laat ook gerust iets weten!!:slight_smile:

Hoi Annelies,

Wat een leuke plannen! Ik ga zelf van oktober tm januari naar Midden-Amerika. Ik begin in Guatemala met een maand vrijwilligerswerk en daarna wil ik verder reizen. Lijkt me leuk om samen te reizen, alleen staat Cuba niet in de planning.

Groet Saski

Hoi sashia

Jij hebt ook wel leuke plannen in het vooruitzicht :)! ik ben ondertussen al in contact met iemand om richting Cuba te trekken, dus wel onwaarschijnlijk dat we mekaar tegen het lijf lopen aangezien Cuba bij jou niet op de planning staat :slight_smile:

maar moest er nog verandering in reisbestemming komen, laat ik je iets weten!
Groetjes,