Naar Cuba of ergens anders waar de zon schijnt :-)

Hallo!

Ik ben voor de zomer op zoek naar een leuk reisgenootje!
Heb persoonlijk voorkeur om naar bijvoorbeeld Cuba of Indonesie te gaan, maar ben eigenlijk wel in om veel landen te bezoeken. Ben een zon liefhebber en reislustig ingesteld! :slight_smile:

31 jaar, man, Leeuwarden.

Hoi Arnoud,

Ik wil graag deze zomer, juli of augustus, naar Cuba. Graag zou ik daar een beetje rondtrekken en ook genieten van het land, de muziek en de salsa.
Wat is jouw plan?

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Leuk berichtje! Ja, ik heb eigenlijk hetzelfde plan. Rondtrekken, Havana bekijken, eten & drinken en vooral genieten.
Op het vliegtuig stappen en alles ter plaatse een beetje uitvogelen. Heb je facebook? hieronder heb ik een linkje gezet, dan kun je me toevoegen.

Groetjes Arnoud

Ik heb ooit op salsa les gezeten btw, maar das alweer een tijdje terug :wink:
groetjes, Arnoud

Hoi Ellen en Arnoud,

Ik ga in juli naar Cuba en ben op zoek naar reisgenoten. Hoe ver zijn jullie plannen?

Groetjes Lenneke

Hoi hoi,

Mijn plannen zijn gewijzigd en heb al een reisgenootje.

Groetjes Ellen

Veel succes met het zoeken naar een reisgenootje

Hoi Lenneke en Arnoud, ik zou ook heel graag naar cuba gaan deze zomer, en zoek een reismaatje. Periode van 22 juli -22 augustus ben ik beschikbaar.
Jullie?

Hoi Loes,

Ik heb al een ticket en vertrek 4 juli naar Cuba. De 25ste ga ik weer terug. Dus als je eerder zou kunnen zou dat gezellig zijn, anders vrees ik dat het niet gaat lukken om samen te reizen :frowning:

Groetjes Lenneke

Ik vertrek 16 july naar cuba en ga 10 aug weer terug. Wie is er dan ook? Lijkt me leuk om met iemand samen (een stukje) op te reizen.

Hoi Loes Louise,

Heb je ondertussen al een reismaatje gevonden? Ik ben namelijk ook rond deze periode beschikbaar (24 juli t/m 29 augustus), en Cuba staat zeker nog op mijn wish list!

Groetjes,
Jessie