Iemand mee of toevallig ook op Cuba?

Hallo!

Vanaf midden september ga ik voor 7 maanden door midden en zuid Amerika reizen. Ik begin in Nicaragua, reis dan naar Costa Rica (en misschien Panama) en wil daarna via Cuba naar Peru, Bolivia en Argentinië. Dat is nu in elk geval het plan.

Ik wil deze reis ‘alleen’ maken maar vind het wel leuk om mensen te ontmoeten en stukken samen te reizen. Ik heb me laten vertellen (en ook hier op het forum gelezen) dat je overal wel andere backpackers kunt ontmoeten. Alleen op Cuba schijnt dit vrij lastig te zijn. Daarom ben ik benieuwd wie er rond december 2012 ook naar Cuba gaat/op Cuba is en zin heeft om daar (een stukje) samen te reizen?

Ik reis lowbudget, geen hotels maar casa’s en wil zoveel mogelijk cultuur snuiven. Ik ben vrij relaxed maar hou er niet van om dagen op het strand te liggen. Verder heb ik nog niet echt een plan, dus ik sta volledig open voor ideeën!

Neem vooral contact met me op! :thumbsup:

Hey Nicky88,

Ik ga ergens in Nov. ook naar Midden Amerika.
Mijn beginplan was om te beginnen in Colombia,dan alle landen van midden Amerika te bezoeken en te eindigen op Cuba. (plm 4-5 maanden).
Ik denk dat ik dit nu andersom ga doen (Dus beginnen op Cuba) en dan richting Colombia ivm het regenseizoen,maar ben hier nog over aan het brainstormen. haha.

Heb jij al wat concretere plannen??

Grt. Harold.:wereld::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02::zon02: