Reisgenoot gezocht Midden en Zuid Amerika vanaf juli 2015

Hoi Allemaal!

Mijn naam is Minke, ik ben 26 jaar en ik heb een enorme passie voor alles wat met reizen te maken heeft.
Over twee weken vertrek ik samen met mijn vriend naar Cuba en Midden Amerika. We reizen een maand samen door Mexico, Belize en Cuba en daarna ga ik alleen verder door Midden Amerika.

Ik heb de tickets al geboekt dus mijn reis staat al behoorlijk vast maar het lijkt me leuk om (een stuk) samen te reizen.
Mijn reis gaat er zo uitzien:

Juli – Guatemala, El Salvador, Honduras, Nigaragua
Augustus/half september – Nicaragua, Costa Rica, Panama

Vanaf half september ben ik 2 weken in de Dominicaanse republiek met een vriendin. Eind september vlieg ik vanuit Miami naar Peru waar ik weer alleen verder ga.

Oktober – Peru en Bolivia
November – Argentinië

Ben je van plan om rond deze tijd ook op deze bestemmingen te zijn en lijkt het je leuk om (een stuk) samen te reizen? Stuur me een berichtje!

Check: http://www.travelwink.nl voor meer info en reiservaring :wink:

Groetjes, Minke

Hoi Minke,

Ik zou graag begin augustus naar Cuba gaan. Schikt dit voor jou?

Groetjes Ellen

Hey Ellen!

Ik ga in juni naar Cuba. Ik reis van juli t/m half september van Guatemala naar Panama.

Groetjes Minke

Hoi Minke,

Wat een onwijs leuke plannen! Ik wil in okt naar Peru gaan om in nov naar Bolivia te gaan naar vrienden van mij. Weet je al wat je in Peru wil gaan doen? Ik zou graag een tocht willen maken naar Machu Pichu (hoeft van mij niet het originele incapad te zijn). Ik heb nog geen ticket geboekt dus voor mij ligt eigenlijk alles nog open. Ik ben al een 5x in Zuid Amerika geweest, maar nog steeds niet bij Machu Pichu geweest vandaar dat ik dat nu wel echt wil gaan doen!
Ik ben 29 jaar en werkzaam in de welzijnssector. Ik heb het geluk dat ik twee maanden vrij kon krijgen op mijn werk en daardoor nu de mogelijkheid heb om weer eens te gaan reizen. Ik backpack en ga graag op de bonnefooi.
Lijkt je het leuk om een stuk samen te gaan, laat het weten en wellicht zien we elkaar daar :wink:

Groetjes Hanny