Rondreis september 2011!!

Hoi hoi!!

Ik wil graag rond september/oktober 2011 tot ongeveer april/mei 2012 gaan rondreizen in Midden en Zuid Amerika!!
Ben 22 jaar, op zoek naar een gezellig & een leuk spontaan avontuur met de backpack! Aangezien dit samen met iemand toch leuker, veiliger en gezelliger is, ben ik op zoek naar leuke reisgenoten voor deze reis of een deel ervan!!

Mijn plannen zijn nog niet precies uitgezocht… maar ik wil in ieder geval naar Cuba, Guatemala(evt.belize/honduras), Costa Rica &panama, Peru, Bolivia, Ecuador, Brazilië (Rio & Carnaval) en zo mogelijk ook nog Argentinië! Ik wil gaan backpacken, low budget, Spaans leren ,vrijwilligers werk doen in de medische sector en natuurlijk ook lekker genieten van leuke feestjes en mooie stranden tussendoor! verder sta ik ook voor andere dingen open!
Mijn budget ligt rond de 8000 euro inclusief!

Mocht je dezelfde interesse hebben, dan zou het leuk zijn de reis samen te gaan plannen en kunnen we even contacten!

Groetjes

Heey!

Ik heb in mijn hoofd een beetje dezelfde dingen zitten… Wil heel graag die kant op. Ben in Costa Rica en Panama al geweest, was geweldig!
Zou het niet erg vinden om er nog eens heen te gaan, de andere landen die je nog wil doen spreken me ook erg aan!

Hoelang zou jij eventueel willen gaan?
Ik wil ook graag weer naar een talenschool en vrijwilligerswerk doen, zit alleen niet in de medische sector, maar dat zou voor mij iets anders kunnen worden.
Ohja, ik ben ook 22 jaar.

We kunnen er eens over mailen eventueel!

Hoi allebei!

Het lijkt me ook super om eind dit jaar (zat zelf aan november te denken maar hier ben ik nog helemaal vrij in) naar Midden- en/of Zuid-Amerika te gaan. Ik heb niemand in mijn omgeving die de mogelijkheid heeft om met me mee te gaan, vandaar dat ik het eens op deze manier probeer!

Ik ben zelf ook 22 jaar, woon in Amsterdam en ben (toevallig, toevallig) ook verpleegkundige. Net een half jaar aan het werk. Lijkt me leuk als jullie een e-mailtje sturen! mishapook@hotmail.com

Groetjes, Misha

Hallo allemaal,

Leuk om jullie ideeën en plannen te lezen wat betreft reizen in Midden- en/of Zuid-Amerika! Klinkt me goed in de oren!

Mijn naam is Marlies en ik ben 22 jaar. Vorig jaar ben ik een paar maanden in Nepal geweest, hier heb ik vrijwilligerswerk gedaan in een weeshuis en op een schooltje. Een superervaring om nooit te vergeten! Daarna nog een aantal weken rondgereisd. Na deze reis wist ik een ding zeker, ik wil meer van de wereld zien! Nu mijn contract half 2011 afloopt, wil ik eind 2011/begin 2012 voor een half jaar reizen, low budget en met de backpack. Midden- en Zuid-Amerika staan op mijn verlanglijstje maar heb nog geen verdere plannen. Wel reis ik liever samen dan alleen en ben ik net als jullie opzoek naar een reismaatje!

Lijkt me leuk om even te contacten!

groetjes marlies