Zal me even kort voorstellen: Ik ben Folkert, 23 jaar, wonend en studerend in Utrecht (Criminologie aan de UU) en hoop deze zomer af te studeren. Daarna ben ik van plan om eind november/december een mooie reis te gaan maken in Zuid-Amerika. Omdat mijn vrienden niet te porren zijn voor een dergelijke reis, ga ik zoals het er nu naar uitziet, alleen. Ik heb verder nog weinig concreets gepland en ben me nog aan het orienteren.
Wel had ik het idee om ongeveer een maandj Spaans te gaan leren in een Zuid-Amerikaans land, aangezien ik dat nog nauwelijks spreek. Vervolgens wil ik gaan rondtrekken en landen als Ecuador, Bolivia, Peru, Argentinie en Brazilie in iedergeval bezoek. Ik wil daar de sfeer van het land proeven, cultuur zien, maar ook voor zon, zee, strand en een biertj in de lokale kroeg zeker wel te porren.
Ik heb nog weinig ervaring met dergelijke reizen en zou daarom graag tips/ervaringen/plannen van andere reizigers die soortgelijke plannen hebben aanhoren, ideeen uitwisselen en misschien wel als reisgenootj een deel van de reis doen.
Heb je soortgelijke plannen? Laat het me dan weten! :-).
Ik ben op zoek naar een groepje reisgenoten voor november 2010 tem januari 2011! Een reis naar Ecuador zou ik heel graag doen, alsook de galapagoseilanden. En ken er iemand die er een trekkings-reis-verblijfplaats heeft daar en hij wil me aan adressen helpen om er rond te trekken… dus dat kan ook al helpen Een groepje is leuk en de prijzen zijn vooral beter als we in het amazonegebied in een bootje varen. En we kunnen alkaar helpen met het Spaans :zon02:
Ben zelf 34 en heb een jaartje loopbaanonderbreking en ben al 2.5 maand weggeweest. (Nepal, stukje Thailand, Cambodja, Borneo) Ben nu terug in België en ben van plan terug 3 maanden te backpacken cheer
Ik denk aan een actieve reis, dus als je nog geen ervaring hebt met dit soort reizen verwacht dan maar niet te veel luxe maar de ervaring is enorm, de natuur is prachtig