Wie gaat er naar Zuid Amerika oktober 2010?

Ik - jongeman van begin dertig (maar jonger van geest :slight_smile: - ben van plan om rond oktober 2010 richting het zuidelijk halfrond te vertrekken. Zuid America staat al tien jaar op mijn lijstje maar nooit van gekomen (wel midden-america en andere werelddelen). Landen die ik in ieder geval wil bezoeken zijn Chili, Argentinie en een stukje Brazilie (zuiden). Bolivia, Uruguay en Paraguay lijkt me ook interessant. Ik spreek een beetje spaans al is dat wel erg weggezakt dus een opfriscursus ter plekke behoort tot de mogelijheden. Invulling reis: cultuur en natuur maar ook uitgaan en relaxen. Steden en stranden, woestijn, patagonie etc. De tijd van het echte rauwe backpacken met hostels en kakkerlakken heb ik een beetje achter me gelaten. Een midden klasse hotel is in Z-A ook prima te betalen. Vertrek oktober voor een periode van twee maanden ongeveer. Dus in principe voor de kerst weer terug (of het moet héél leuk zijn). Tijdens mijn vorige reizen heb ik altijd wel mensen ontmoet waarmee ik stukken heb samengereisd. Hoewel alleen reizen ook zijn charme hoeft voegt leuk gezelschap toch wel iets toe. Vandaar deze oproep. Dus wie heeft soortgelijke plannen die (enigzins) aansluiten bij mijn oproep? Ik hoor graag van je!

Gr,

Robbert

Hi Robbert,

Bovenstaand stukje had ook van mijn hand kunnen komen!
Ik loop al een tijdje met het plan een langere reis door Zuid Amerika te maken, maar dit jaar gaat het er toch echt van komen. :slight_smile: Ik zou het leuk vinden met iemand samen te reizen, al is het maar voor het begin. Oktober is een prima startmoment. In welke plaats zit je?

He Belinnis,

Woon in Utrecht, werk in Amsterdam. Ik sta nu op het punt te gaan skien. Misschien kunnen we als ik terug ben (begin maart) even contact hebben.

Gr,

Robbert

Prima plan. Stuur me maar een PM als je terug bent en misschien kunnen we dan iets afspreken.

Fijne vakantie!

Groet,

P.

Hi,

Hebben jullie al plannen gemaakt?
Ook ik wil dit najaar voor langere tijd gaan reizen en kan me ook prima vinden in jullie beschrijving.

Misschien leuk om 'ns over en weer te mailen.

Groetjes Annelieke (30 jaar, email: [EMAIL=“a_vdheijden@hotmail.com”]a_vdheijden@hotmail.com)

Msschn wordt de groep al te groot maar ben ook van plan om in het najaar naar latijns of zuid amerika te trekken… Argentinie, chili, brazilie en bolivie dragen de voorkeur. En de periode is vanaf september tot december nog vrij te kiezen en zou 1 maand tot 2 maand mogen of kunnen duren… Ik volg het wel en we zien wel. Grtjs Hans (37j)

Ik ben op zoek naar een groepje reisgenoten voor november 2010 tem januari 2011! Een reis naar Ecuador zou ik heel graag doen, alsook de galapagoseilanden. En ken er iemand die er een trekkings-reis-verblijfplaats heeft daar en hij wil me aan adressen helpen om er rond te trekken… dus dat kan ook al helpen :wink: Een groepje is leuk en de prijzen zijn vooral beter als we in het amazonegebied in een bootje varen. En we kunnen alkaar helpen met het Spaans :zon02:

Ben zelf 34 en heb een jaartje loopbaanonderbreking tot 1 maart 2011 en ben al 2.5 maand weggeweest. (Nepal, stukje Thailand, Cambodja, Borneo) Ben nu terug in België en ben van plan terug 3 maanden te backpacken cheer

ik verwacht niet te veel luxe, maar ga ook niet op plaatsen zitten waar het vol zit met kakkerlakken. Ik ben wel voor een actieve natuurreis, maar relaxen moet er ook wel een dagje in zitten. Maar ik zou geen week op het strand kunnen liggen …

Als je nog reisgenootjes zoekt laat je maar een berichtje achter
anja_delaere@hotmail.com :thumbsup: