Vanaf januari/februari wil ik gaan reizen door Midden en Zuid-Amerika. Wil er iemand met me mee?! De route die ik in gedachten heb ziet er als volgt uit:
Mexico
Guatemala
Honduras
El Salvador
Nicaragua
Costa Rica
Panama
Colombia
Ecuador
Peru
Bolivia
Argentinie
Hier wil ik natuurlijk nog best van afwijken! Heeft er iemand zin om (een stukje) mee te gaan? Ook zou ik nog wel graag een stuk door Azie reizen (van Bankok naar New Delhi)…
Staat je reis nog hetzelfde als je hier genoemd hebt?
Ik wil eind december vertrekken naar Mexico, daar oud en nieuw vieren en dan verder reizen richting Nicaragua. Ik ben van plan om ongeveer tot begin maart te reizen en dan weer terug naar Nederland. Misschien kunnen we wel (een stuk) samen reizen.
Eind november vertrek ik voor 8 maanden naar Midden Amerika. Ik begin in Costa Rica, vlieg half december naar Guatemala en blijf dan zo’n 3 a 4 weken in Guatemala. Vervolgens ga ik weer terug naar Costa Rica. In februari wil ik Panama bezoeken en ergens in maart wil ik naar Curacao. Daar zitten dan vrienden van me. Graag wil ik nog naar Cuba, Nicaragua en door Costa Rica reizen.
Ben verder heel erg flexibel, heb al 3 keer ervaring opgedaan met alleen reizen. Ben 1 x 2 weken in Marokko geweest (2009) in 2010 ben ik 3 maanden naar Costa Rica gegaan voor vrijwilligerswerk en taalcursus mei 2011 ben ik 3 weken naar Costa Rica gegaan.
Ben van het vrouwelijke geslacht en ben 22 jaar. Over 2 weken studeer in aan de Pabo af.
Mocht je interesse hebben om een deel van je reis samen met mij te doen dan kun je me iets laten weten.