Ik ben Janneke (25 jaar)en mijn passie is reizen. Ik heb al veel van de wereld gezien en nu wil ik graag begin septeen reis gaan maken door midden en zuid amerika. Ik zou graag willen beginnen in Mexico en dan naar Belize, Guatamala, Costa Rica, Panama, nicaragua, Brazilie, Bolivia, Argetinie, Chilli en Columbia. Ik wil deze reis graag met iemand maken die dezelfde passie deelt en het leuk vind om deze landen te bezoeken. Daarnaast houd ik van gezeligheid, ik ben sportief en ik houd van een uitdaging.
Lijkt jou dit ook super stuur me dan een berichtje terug en wie weet kunnen we samen ons reis gaan plannen.
Ik vertrek vanaf half september voor 7 maanden naar midden/zuid amerika.
Mijn reis begint in Nicaragua, waar ik eerst 1,5 maand spaans ga leren. Vanuit daar trek ik door naar Costa Rica, Panama, Peru, Bolivia en Argentinië. Mocht ik dan nog genoeg tijd hebben zou ik graag Chili en Brazilië nog mee willen pakken.
Ik weet niet wanneer jij ongeveer van plan bent om waar te zijn maar wellicht kunnen we ergens meeten en een stukje samen reizen. Of ben je echt op zoek naar iemand om de hele reis mee te delen?
Klinkt in elk geval als een mooie reis die je gaat maken. Succes met de voorbereidingen!
Zoals het er nu uit ziet vertrek ik 11 september richting Mexico. Ik vlieg 9 oktober naar Costa Rica maar dan ben jij nog in Nicaragua denk ik? Misschien kunnen we elkaar ergens treffen lijkt me leuk
Yes dan ben ik nog in Nicaragua. Vertrek in november naar Costa Rica en dan naar Panama. Wil in beide landen ongeveer 2 a 3 weken blijven. Vanaf half december waarschijnlijk naar Peru en vanaf daar moet ik nog even kijken hoelang ik waar blijf
Als je het leuk vind om elkaar daar ergens te ontmoeten (mocht onze planning het toelaten) is het misschien handig om elkaar tegen die tijd even op facebook toe te voegen. Vind ik zelf een handigere manier van communiceren.
Weet je al hoelang je ongeveer in Cost Rica wilt blijven?
Ik heb ook plannen voor een reis naar zuid Amerika rond oktober.
Wilde zelf ook rond een half jaar weggaan en wellicht wat langer.
Ik heb verder nog geen concreet plan, dus alles staat nog open voor me.
Was je ook van plan om wat vrijwilligerswerk te doen?
Wat leuk dat jij ook die plannen hebt! Ik vertrek rond september misschien kunnen we een gedeelte samen reizen? Wellicht is vrijwilligerswerk een optie:-) Wil misschien ook nog ergens twee weekjes Spaans volgen ergens. Dacht is misschien handig. Ik ben alleen wel al in Peru en Ecuador geweest. Welke landen wil jij graag zien en hoe oud ben je?
Hey Nickey dan gaan we elkaar niet treffen want ik vertrek zoals het er nu uitziet 24 november van Panama naar Columbia. Ik ben zelf al in Peru geweest twee jaar geleden. Maar misschien zien we elkaar ergens dan kunnen we indd via fb contact leggen
Hoi Janneke ik vertrek ook rond sept naar Bolivia-Peru
voor lange tijd.( En heb je al iemand gevonden) mocht
interessen hebben dan hoor ik het wel van je Gr. Gerard.
Imail g.bosters@hotmail.com :cheer:
Het lijkt me leuk een gedeelte samen te reizen. Een cursus Spaans is altijd makkelijk. Ik heb afgelopen jaar een cursus gevolgd in NL, ook al is het echt de simpele woorden, maar het begin is er :).
Landen zoals peru en equator lijken me erg tof, maar ook Bolivia, Argentinië, Chili etc. Lijken me erg mooi. Ben zelf al in Costa rica geweest.
Ik ben 34 en nog jong van geest ;). Verder ben ik eerlijk en betrouwbaar en erg speels ingesteld. Zit je trouwens aan 11 september gebonden? Je weet wat er toen ooit gebeurd is hè ;).