Oktober 2011 tot Mei 2012 Zuid- Midden Amerika

Hoi allemaal, vanaf eind oktober zal ik gaan backpacken van Peru richting Nicaragua. Nu zou ik graag met zijn tweeën de reis willen starten, dat is gezellig en toch iets veiliger voor mijn gevoel.

Met de Lonely Planet in de hand en op basis van de ervaringen van mensen die je onderweg tegenkomt, hoop ik Peru, Bolivia, Ecuador, misschien Galapagos afhankelijk van t geld, Colombia, Panama, Costa Rica en Nicaragua aan te doen…
Wie vertrekt er rond deze tijd of zal ik onderweg tegenkomen??
Groetjes, Laura

Hallo Laura,

Leuke plannen! Ik ben voor die tijd ook een reis aan het plannen. Misschien is het leuk om samen deze reis te plannen en te gaan maken?

Groetjes, Loes

Hoi Loesje,
Ik heb je een privé berichtje gestuurd met mijn mailadres. Ben benieuwd naar je reactie! Groetjes, Laura

ik ga dezelfde periode door midden en zuid-amerika reizen, vertrek in mexico en eindig in Bolivia/Peru, misschien kunnen we elkaar onderweg meeten!
groetjes lotte

Hi allemaal! Ik wil eind 2011 vertrekken naar nicaragua, om daar een aantal weken spaans te gaan volgen. Vervolgens wil ik nog 2 a 3 mnd rondreizen door midden amerika. Misschien leuk om iets af te spreken? Wat zijn jullie concrete plannen, alleen reizen of ook bijv vrijwilligerswerk? En gaan jullie ook alleen? Groetjes Lisa

ik ga ook alleen, ik vertrek 14 oktober en ben tot half jan. in midden amerika!! lijkt me leuk je te meeten!! groetjes

heyy

ik wil graag in november naar ecuador voor drie weken. Is er in die maand toevallig iemand in ecuador?? ik reis alleen. Ik wil eerst een week spaans leren in montanita en daarna nog twee weken reizen in ecuador.

groet dian

Hee!

Ik wil vanaf januari (of februari als het financieel niet anders kan) van Mexico City naar Buenos Aires. Lijkt me leuk om met iemand samen te gaan!

Hoe oud ben je/zijn jullie? In oktober word ik 20…

Marleen

Hoi Hoi,

Mocht je aan het eidn van je reis nog een reisgenootje willen hebben dan ben ik beschikbaar! Zal van december tot augustus 2012 in Midden Amerika te vinden zijn. Mocht je een deel samen willen reizen hoor ik het graag!

Groetjes Jill (22jaar met reiservaring in Costa Rica en Panama)

heyy

Ik ga 4 december al weer naar nederland, dus volgens mij lopen we elkaar net mis want jij bent er pas vanaf december toch? ik denk dat ik 1 december ongeveer in cuenca ben… dus als je zin heb in die paar dagen?

Hey!

Ben je al in Midden-Amerika op het moment?
Ik ga begin januari 2012 naar Costa Rica om Spaans te leren en om alles van dit mooie land te zien! Misschien leuk om te meeten? Zag dat je ervaring hebt met Costa Rica en Panama?
Ik hoor van je!

Groetjes,

Ditha (23 jr)

Hee,

Zijn er nog mensen die net als ik eind december naar Nicaragua vertrekken? Ik ga daar Spaanse les volgen en 4 maanden stage lopen.

Groetjes,
Bianca

Hallo allemaal,

Wat een hoop mensen die naar Midden Amerika gaan, super leuk!

Begin januari vlieg ik op Cancun (Mexico) en eind juni weer terug naar Nederland vanaf Cuba en in de tussentijd wil ik heel Midden Amerika gaan zien :slight_smile: Ik wil graag ergens (maar weet nog niet waar) een Spaanse talencursus doen en misschien nog ergens vrijwilligerswerk.

Zijn er mensen die ook in januari in Mexico starten/zijn?

Groetjes Sabine (26 jaar)