November - Jan/Feb Midden Amerika Colombia, Nicaragua, Panama, Costa Rica, Guatamala

Hoi allemaal,

Ik heb eerder een berichtje op het forum geplaatst, maar de plannen zijn inmiddels iets gewijzigd en wat concreter dus ik doe nog een poging.

In de maanden november, december, januari en evt februari wil ik een reis maken door Midden Amerika, ik denk aan Nicaragua, Costa Rica, Panama, Colombia en eventueel Guatamala.
Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot voor deze reis of een deel ervan (een maand samen door een van deze landen reizen vind ik bijvoorbeeld ook prima).

Iets meer over mijzelf; ik ben 31 jaar, kom uit Rotterdam en heb redelijk wat reiservaring. Ik heb dit jaar 4 maanden door Azie gebackpackt en ben eerder ook in Argentinie en Costa Rica geweest. Momenteel ben ik druk bezig met het verbeteren van mijn Spaans. Op reis vind ik het fijn om nieuwe dingen te doen en nieuwe mensen te ontmoeten, lekker te eten en drinken, actief bezig te zijn maar zeker ook op het strand te liggen en vrij basic te overnachten (al hoeft niet altijd alles super low budget te zijn).

Groetjes,
Chantal

Hi Chantal,

Ik heb een retour ticket Guayaquil (Ecuador) 25 dec 2014 - 25 jan 2015.
Mijn plannen binnen die periode zijn nog niet concreet maar het lijkt me leuk om vanaf begin januari nog een ander Latijns Amerikaans land te bereizen, gezien ik Ecuador verder al aardig al aardig ken en daar op vriendenbezoek ga.
Zelf dacht ik bv. aan Colombia.
Heb je een e-mailadres of fb voor me? Dan kunnen we er eens over contacten misschien?!

Groetjes,
Nathalie (30)

Hoi chantal,

Je plannen spreken me zeker aan…echter voor mijn zou het maar 3 a 4 weken in de maand november/december zijn maar las dat jedat geen probleem vond :wink:
Ik ben 29 jaar en woon in deurne (nl) ik ben vorig jaar naar thailand geweest 5 weken met de rugzak en dit is me prima bevallen.
Mocht je interesse hebben…dan mag je mailen.

Groetjes Mariël
Marvl_84@hotmail.com

Via Wereldwijzer app

Leuk! Ik heb jullie beide een prive berichtje gestuurd!