Ik ben 25 jaar vorig jaar afgestudeerd en ga nu backpacken door Midden-Amerika. Mijn vliegtuig vertrekt 20 augustus naar Cancun (Mexico). Ik zal dan doorreizen naar Playa Del Carmen waar ik van plan ben 2 weken te blijven. Daarna gaat de reis verder naar Guatemala voor mijn taalcursus spaans (Overigens stelt mijn Spaans op dit moment nog weinig voor). Ik ga minimaal 5 maanden reizen.
Nu zoek ik nog een reisgenoot aangezien het me toch een stuk gezelliger lijkt om dit samen te doen.
Interesse? Mail me dan even of voeg me toe. [EMAIL=“roadie1999@hotmail.com”]roadie1999@hotmail.com
Al reisgenootje gevonden? Waar ben je nu?
Eind oktober/ begin november wil ik die kant op! Waar ben je dan? Had in gedachten van Mexico richting Costa Rica en dan ext verder. Onderweg Spaans, danslessen, veel zien, van de zon genieten en wat ontwikkelingswerk. Ben 24 jaar, inmiddels al weer 2 jaar voor de klas gestaan. Heb geen verplichtingen, dus wil gewoon kijken hoe alles bevalt.
Ik deel dezelfde interesse om de Spaanse taal te beheersen. Ik kan en wil naar spanje om daar mijn minor te volgen. (Spaans dus) Mijn spaans valt ook anders ook erg tegen nog hoor!
Ik ben een spontane meid van 20 jaar, en wil zoveel mogelijke dingen doen en zien. Zijn je plannen al zover als uitgewerkt?