:zon02:Hey!
Ik wil graag in Januari naar Midden Amerika, Guatemala. (En misschien nog een ander land in midden amerika, lang leve de tika bus) Ik wil hier Spaans gaan leren voor 4 weken en misschien nog vrijwilligerswerk doen. Veel rondreizen en alle must see’s ook zien! Ik zoek nog een reisgenootje(v) die het leuk vind om met me mee te gaan! Ik ben 24 jaar en woon in Groningen. Trefwoorden zijn: Tikal (maya ruine), Xela, Antiqua, markten bezoeken, dagje strand tussendoor, lekker uit eten, salsa dansen, duiken, jungle tocht, vulkanen beklimmen en nog veel meer! Het lijkt me veel gezelliger en ook veiliger om samen met iemand te gaan! ik heb er ongelovelijk veel zin in en ben erg enthousiast! Lijkt dit je wat? Wie weet hebben we samen een te gekke tijd!
Groetjes Andrea
Hallo Andrea,
ik woon pas in Groningen en ga in december voor een half jaar stagelopen in Ecuador. Ik ga ook een taalcursus volgen van 4 weken in Quito. Na mijn stage, eind mei ga ik nog een aantal weken reizen door Peru en Bolivia. Ben je ook van plan om naar Zuid- Amerika te gaan?
Groetjes Michelle
Hallo Andrea!
Ik vertrek 7 februari naar Nicaragua om daar 2,5 maand spaanse lessen te volgen en vrijwilligerswerk. Hierna komt een vriend van mij en trekken we verder naar Cuba en vervolgens Zuid-Amerika…
Nicaragua is wel een aanrader om spaans te volgen omdat het een relatief veilig land is en tevens erg goedkoop, je betaald ong 3,50 Euro per uur privéles. Verder hebben ze hier veel hulp nodig van vrijwilligers, dus als dat je ook iets lijkt is dat misschien een optie!
Groetjes,
Evi
Heey Andrea,
Ik ben Carla, 23 jaar en ga in januari 5 weken spaans studeren in Guadalajara, Mexico en vandaaruit rondtrekken door Guatamala, Honduras en Belize. De trefwoorden klinken goed! 
Hoe lang blijf jij totaal in Midden-Amerika? Ik t/m juni dus heb genoeg tijd om alles rustig te zien en mijn route is flexibel. Laat het me weten als je eind februari ongeveer nog in Guatamala bent!
Groetjes Carla