Avontuurlijk Reizen Midden-Amerika!

Hey Ya’ll…

Ik wil heel graag eind januari/begin februari 2008 rondreizen in Midden-Amerika. Mijn plan? Eerst minstens 2 weken de Spaanse taal machtig maken, daarna het avontuur opzoeken! Ik wil ongeveer 2 a 3 maanden reizen. Graag zou ik willen beginnen in Antigua, Guatemala. Maar niets staat vast. Ik zou graag omringende landen een bezoekje willen bregen. Wat ik me hierbij voorstel? Heel veel zien, doen wat je wil, vooral van de VRIJHEID genieten!!
Dus heb je plannen richting Spaans-sprekende volkeren :nod:? Mis je :zon02:ook in NL :thumbsdown:? Voel je er wat voor met rugzak op de wereldwonderen te bekijken en een beetje te netwerken onder de wereldburgers :thumbsup: ? :paranoid:Laat maar van je horen:paranoid:!!! Ik zoek iemand ongeveer van mijn leeftijd (22-jaartjes,yes I am).
We kunnen natuurlijk ook een gedeelte samen reizen :slight_smile: of ergens afspreken :vak02: onder een parasol.

Groetjes :arrow:… :wereld::dag:

Hey,

Overmorgen vertrek ik naar Midden- en Zuid- Amerika voor ongeveer 8 maanden!

Eerst 1 maand Cuba, dan 1 maand Mexico en in februari ben ik in Guatemala en ga verder door alle landen van Midden- Amerika naar Colombia, Ecuador om te eindigen in Peru.

Het is nog niet voor 100% zeker maar in Guatemala ga ik vrijwilligerswerk doen in een klein bergdorpje.

Ik ben 21, houd van sportieve vakanties, heb al een hoop backpackervaring opgedaan in Europa en Azie,…

Voor meer informatie mag je me mailen!

[EMAIL=“camping-hooltje@hotmail.com”]camping-hooltje@hotmail.com

Groetjes, Geoffrey.

hoi mijn naam is Bert zie je plan helemaal zitten ben 22 jaar ik hou van avontuur en de vrijheid

zou graag je met je meegaan je laat maar iets horen

grts Bert

je kan me altijd mailen op [EMAIL=“bert.wijnen@gmail.com”]bert.wijnen@gmail.com

Hey allemaal, klinkt allemaal al erg tof… Ik ga zelf half maart naar Costa Rica, wil vanuit daar Panama ook wel zien, verder zie ik wel gewoon hoe het loopt, niet te veel plannen… Ik ben 26 (voel me nog niet zo oud hoor :slight_smile: haha) En het lijkt me gewoon tof en een stuk gezelliger om een stuk met anderen op te trekken…
Ik hoor het wel…

Greetz

mailen mag ook: [EMAIL=“susanne_uitenbroek@hotmail.com”]susanne_uitenbroek@hotmail.com