Zuid-Amerika zomer 2009

Goedenavond iedereen,

Aankomende zomer zou ik graag 3 á 4 weken door Zuid-Amerika willen reizen. Heb een fantastische reis gevonden op het internet, namelijk van Rio naar Lima. Zoiets lijkt me erg geweldig, maar ik sta ook open voor andere plannen! Aangezien ik niemand in mijn omgeving weet te charteren een verre reis te maken en ik alleen maar alleen vind, doe ik hier een oproep. Zijn er meer mensen die met deze ideeën rondlopen? Oja, ik ben een meid van 23 jaar.

hoi heinkimo

ik ben ook met de gedachte bezig om deze zomer voor een aantal weken richting zuid america te trekken.
ik zit met de gedachte om de maya stammen te bezoeken.
ik ben ruud 24 uit gilze (tussen breda en tilburg).
als je het iets lijkt mail dan naar [EMAIL=“apache_helikopter@hotmail.com”]apache_helikopter@hotmail.com
ik zit thuis met het zelfde probleem dat niemand met mij mee wild om de wereld te zien.

Hallo,

Ik heb via baobab een maya-route “gepland” met vetrekdatum 30 okt. Reisduur 24 dagen doorheen Mexico, Guatemala en Honduras, indien interesse, laat maar een seintje, ben 25 jaar en vrouwelijk

annelies_meulewaeter@hotmail.com

Hoi,

Ik ben ook van plan deze aankomende zomer een geweldige reis te maken. Had zelf nog niet echt landen en een route in mijn hoofd. Maar Zuid Amerika lijkt me super, dus zeker de moeite waard om eens te bezoeken. En wie weet wel al deze zomer!
Ik ben een meid van 20jaar een studeer Pedagogiek, heb wel al wat reiservaring alleen wel binnen Europa. Maar ben nu echt klaar om aan andere continenten te gaan proeven, kan niet wachten tot het zomer is.
Wat ik zoek in een reis: Cultuur, Natuur, Avontuur, Lokale bevolkingen ontmoeten, zo nu en dan beetje relaxen aan het strand ofzo. Eventueel zou ik ook wel vrijwilligerswerk willen gaan doen!

Hoor het wel of je mij geschikt zou vinden als reisgenootje.

Jitske
jitsketje@hotmail.com

Hey Heinkimo!

Ik ben Lotte (22) heb vorig jaar 4 maanden gereisd door Azië en zou nu ook wel heel graag naar Zuid-Amerika willen. Ik weet niet of je al een reismaatje hebt… Ik heb 2 maanden de tijd (juli en augustus) en heb ideeën om naar Colombia te gaan… eventueel Peru of Bolivia. Ik vind zelf een combinatie tussen toeristisch (zoals Peru) en juist nog een onontdekt land wel heel aantrekkelijk! Ik sta ook open voor andere ideeën…

Ik hoor het graag van je!

Groetjes!
Lotte

Hoi!

Ik ben Linda (22 jaar) en het lijkt me geweldig om een verre reis naar Midden en Zuid Amerika te maken!! Helaas willen mijn vriendinnen geen verre reis maken en ben ook ik dus op zoek naar een gezellige reisgenote!

Zelf ben ik in de periode 20 juli tm 20 augustus volledig beschikbaar om te reizen! Afgelopen zomer ben ik 3,5 week naar Thailand geweest dus ik heb al een beetje ervaring :slight_smile: En jij?

Het lijkt me leuk om eens gedachte gangen uit te wisselen! Mijn emailadres is [EMAIL=“lindaatjuh86@hotmail.com”]lindaatjuh86@hotmail.com

Liefs Linda

Hallo,

Ik ben Erik (26 jaar) en heb ook het plan om deze zomer voor een aantal weken naar Midden of Zuid Amerika te gaan en zo te zien ben ik niet de enige.
Sinds 2005 heb ik het verre reizen virus onder de leden. Na met name een in Azie en Noord Amerika te zijn geweest wil ik dit jaar graag Midden of Zuid Amerika ontdekken. Heb geen specifieke voorkeur voor een bepaald land. Ik vind het geweldig om zoveel mogelijk te zien en te doen tijdens zo’n vakantie en zo nu en dan een relaxdag in te plannen. Ook ik kan geen ‘gek’ vinden die dit jaar met me mee wil! Heb jij wel interesse?

Zie graag je reactie tegemoet! ([EMAIL=“erikgaasbeek@hotmail.com”]erikgaasbeek@hotmail.com)

Groeten,

Erik

ook ik ben opzoek naar leuke reisgenoten om een reis te maken voor zo’n 4 weken, door maakt-mij-niet-veel-uit-want-er-is-nog-zoveel-te-beleven land :slight_smile:
liefst in de maand juli/augustus, omdat ik dan vrij kan krijgen van mijn huidige werk en vakantie heb van mijn opleiding…
hebben nog meer mensen dezelfde plannen?

groetjes siety