Komende zomer wil ik graag 1,5 à 2 maanden naar Zuid-Amerika. Waar en wat precies staat nog niet vast, wel ben ik al in Argentinië, Bolivia en Peru geweest en zou ik nu graag andere landen zien. Ik ben een meisje van 20 jaar uit Utrecht en hou ontzettend van reizen. Ik ben dus al 5 maanden in Latijns Amerika geweest en het begint nu weer ontzettend te kriebelen. Ik hou van dit continent, de mensen, de taal, de cultuur en de natuur en graag zou ik hier weer van genieten samen met iemand anders. Ik heb via wereldwijzer al eerder een super fijn reisgenootje gevonden en hoop weer zo’n geluk te hebben deze keer. Heb jij ook zin om van begin juli tot ergens in augustus naar Latijns Amerika te gaan?
Ik ben net als jij gek op reizen en heb tot nu toe veel van Europa gezien, maar nu zou ik graag meer van de wereld willen zien. Mij trekt Zuid/Midden-Amerika ook erg aan. Van de landen in Zuid/Midden-Amerika ben ik alleen in Cuba geweest.
Ik heb al vaker in Spanje gewerkt en heb er nu ook een jaar gestudeerd, dus mijn Spaans is vloeiend. Ik heb meer berichtjes gezien, maar ik heb op die van jou gereageerd, omdat je er eerder ook al 5 maanden bent geweest, dus in die zin kunnen we ons allebei goed mengen in de locals. Het leukste aan reizen vind ik talen leren en locals ontmoeten.
Het lijkt me dan ook leuk om naar Brazilie te gaan en een beetje Portugees te oefenen. Verder heb ik geen route uitgestippeld van landen die ik graag wil zien, dus ik ben flexiebel.
In Spanje heb ik veel Mexicanen leren kennen die op uitwisseling waren, dus het lijkt me leuk om hun op te zoeken.
Nog iets over mijzelf: Ik studeer voeding en gezondheid, ben 21 jaar en als je me wil zien kun je me toevoegen op facebook: Liselot Lemmens
Dit is mijn telefoonnummer: 0612379692.
Ik studeer zelf in Wageningen, kom uit Roermond en reis over Utrecht, dus daar zouden we elkaar kunnen treffen als je geinteresseerd bent.
Dit onderwerp is dus allang gesloten. Iemand n ideetje over hoe ik het kan wissen? Ik vind t niet zo fijn dat mn telefoonnummer via google te vinden is :S