Heejj Mensen,
Ik (Twan 23 jaar (m)) ben eind januari 2012 afgestudeerd (PABO) Ik wil graag daarna iets van de wereld zien. Ik heb nog geen idee waarheen, maar mijn interesse gaat uit naar Geheel Amerika, Australie, Nieuw-Zeeland en de Aziatische landen. Ik weet wel dat ik niet voor te lange tijd wil. Zegmaar 1 maand tot max 3 maanden.
Ook weet ik dat ik niet alleen wil. Dat lijkt mij niets.
Daarom ben ik op zoek naar iemand, of meerder personen, die in de maanden feb-maart-april-mei-juni 2012 voor korte tijd ergens heen willen.
Is er iemand die ook gezelschap zoekt voor een reis naar een of meerdere van bovenstaande gebieden, laat dan van je horen! Het lijkt mij namelijk erg leuk om via deze weg een reisgeno(o)t(e) te ontmoeten!
Groetjes, Twan
Hey Twan,
Heb me net aangemeld op de website, grappig dat dit bestaat (het zoeken naar reisgenoten). Ik wil in januari/februari/maart voor een periode van ca. 4, max 5 weken naar Australie. Helaas kan ik niet langer, ivm mijn werk.
Aangezien er op dit moment niemand in mijn omgeving kan en ik het eigenlijk wel cool vind om eens met een ‘vreemde’ te gaan, zoek ik ook een reisgenoot.
Ik ben 26 en kom uit Eindhoven. Laat me maar even weten als je plannen richting Australie gaan!
Gr Tom >>>
Hoi Twan (en Tom),
Ik ben Anna, 23, en zit er ook over te denken begin 2012 op reis te gaan! Austalie, Nieuw Zeeland, Indonesie, Cambodja… etc. In ieder geval die kant op. Dat lijkt me echt fantastisch!
Ik wilde eigenlijk in januari weg, maar niets ligt nog vast dus het kan nog alle kanten op. Hoe wil je/jullie gaan reizen? Ik overweeg om met de bus (Aussilines) door Australië te gaan, en met Kiwilines door Nieuw-Zeeland te gaan, maar het lijkt me heel ongezellig om dat in mijn eentje te doen… Die geweldige ervaringen zijn er natuurlijk om gedeeld te worden!
Met een auto door Oz & NZ is natuurlijk ook super, maar daar heb je wel echt een (paar) betrouwbare reisgenoten voor nodig… Ben benieuwd naar jullie ideeën!
Groetjes, Anna
Ha Anna,
Leuk! Ik heb nog vrij weinig plannen
combi NZ en Australie wordt voor mij krap gezien de tijd die ik heb (max 5 weken), ben altijd wel voorstander van zelf met de auto rondtouren, dat is echt fantastisch, heb ik in Zuid-Afrika en Bali ook eerder gedaan.
Hoe lang wil jij precies weg en wil je echt en Indonesie, Australie, NZ doen of kiezen tussen een van die landen?
Ik hoor het wel!
Gr Tom
Hallo
ook ik ben eind januari 2012 afgestudeerd en zou dan graag voor langere tijd naar bijv australie willen! en ook ik zie het niet zitten om helemaal alleen het land te gaan verkennen. wie weet kunnen we samen onze plannen maken… altijd gezelliger om samen te reizen dan om alleen te gaan!
Groetjes! marieke
Hi Tom & Marieke!
Ik lees me suf, over hele goede hostels en bar slechte, bustours vol met zuipende Engelsen, onvergetelijke skydives of kamperen in de outback… En daarom bedenk ik ongeveer per dag een nieuw plan van wat ik wel en niet zie zitten… Het aanbod is echt enorm! Verdwalen jullie ook een beetje in de mogelijkheden? Ik denk er aan sowieso de introductie week van Australian Backpackers in Sydney te boeken.
Ik ben 23 en heb de tijd van de drankspelletjes wel gehad, neemt niet weg dat ik hou van een goed glas wijn en een gezellig cafe. Ik ben dol op mooie natuur en een actie en ga daarom een middagje raften, skydiven of een surfles niet uit de weg. Ik ben daarentegen niet iemand die dag na dag 25 kilometer wil wandelen… Ik slaap zonder morren een paar nachtjes in een tent of in een slaapzaal met 10 dronken Koreanen, maar kan ook behoefte hebben om even bij te tanken in een schone hotelkamer. Herkend iemand zich hier in?
Altijd handig om te weten of je het zelfde ‘type’ reiziger bent!
Tom, ik was absoluut van plan Australië, Nieuw Zeeland EN Indonesië te gaan bezoeken, maar daar heb ik dan ook wat langer de tijd voor dan jij… Zes weken door Australië lijkt me een fantastische tijd! Ik kan daarna altijd door vliegen naar NZ of een ander land!
Gr. Anna
Hallo
klinkt heeeeeeel bekend! er is zo veel te vinden!! en denk zeker dat ik wel het zelfde reistype ben als ik het zo lees… Australie staat bij mij op nummer 1 maar NZ trekt mij ook als alternatief. wie weet valt er wat te regelen…
hoe lang zou jij die kant op willen dan?
groetjes marieke