Reisgenootje gezocht, waarheen??

Hallo,

Ik ben een vrouw van bijna 22 jaar. Ik wil graag op vakantie maar waarheen weet ik nog niet. Mij lijkt Canada of Australië wel heel leuk maar goed, dit staat dus nog open.
Ik wil graag gaan van ongeveer 14 juli tot en met 8 augustus. Kan natuurlijk korter maar langer gaat niet i.v.m. mijn vakantie.

Ben jij een vrouw van rond mijn leeftijd en heb je zin om samen met mij het avontuur aan te gaan? Laat dan een berichtje achter en je hoort snel iets van mij. Ik kom trouwens uit het altijd gezellige Brabant (woon dicht bij Limburg in de buurt). Leuk als je in de buurt woont maar hoeft natuurlijk niet.

Groetjes

Hoi!

Ik zoek ook een reisgenootje voor die tijd, maar ik zou graag naar Italie gaan, lijkt je dat wat?
Ben 21, studeer in Maastricht, en mijn ouders wonen ook op de grens van Brabant/Limburg, dus wsl in de buurt :wink:

Ciao Aniek

Hoi,

Ik wordt in Augustus 20jaar en het lijkt me erg leuk om nog lekker op vakantie te gaan, voordat ik aan mijn studie Pedagogiek begin. Ben net 2 dagen terug van een 5-weekse rondreis door Europa, maar ben al wel weer in voor een nieuw avontuur.
Ik denk dat Australie voor zo’n korte periode wel erg duur is, daar zou ik liever echt lang heen gaan. Maar ik ben best in voor andere dingen zoals bijv. Canada, maar ook Afrika, Amerika etc.

Jitske.