Reisgenoot Australie of Canda gezocht eind juli- augustus 2013

Hallo reizigers!

Ik ben Laura, 26 jaar, spontaan en sociaal. Ik heb een nieuwe baan/studie en wil graag vanaf eind juli voor een maand gaan rondreizen in Canada of Australie.
Ik ben een gezelligheidsmens en zou heel graag een reis maken met iemand samen. Dit lijkt me veel gezelliger dan alleen.
Ik houd van de natuur, cultuur, relaxen, actief bezig zijn. Hoe de reis eruit gaat zien maakt mij niet uit.
In Australie zou ik graag van bijvoorbeeld Sydney naar Darwin reizen. In Canada zou ik graag naar West-Canada gaan en de Rocky Mountains bezichtigen en door de natuur reizen.

Ben jij ook op zoek naar een reismaatje? Reageer dan snel!

Groetjes Laura

Hi Laura,

Ik zit in een vergelijkbare situatie! I.v.m. nieuwe baan heb ik een lange periode vakantie en wil graag een rondreis maken. Omdat het me ook leuker lijkt om dit samen te doen ben ik ook op zoek naar een reisgenootje.
Ik ben 24 jaar, en houd van sociale- en sportieve activiteiten, natuur en cultuur. Mijn bestemming heb ik niet vastgelegd, wel wil ik ergens heen waar het lekker weer is (op dit moment dus bijvoorbeeld niet in Australië). Ik vroeg me dus af in hoeverre jouw bestemming(en) vastliggen?

Ben benieuwd!

Groetjes,
Hilde

Hey meiden,

Ik was eigenlijk van plan om rond de kerst een aantal weken te gaan maar mocht het Canada worden, dan ben ik ook wel geïnteresseerd. Staat al tijdje op mijn lijstje maar is meer iets om samen te doen omdat een auto huren wel de beste manier is geloof ik.

Ik ben Dieuwertje, nét 29 en zit in het onderwijs dus 7 weken vakantie:-)
groetjes