Reisgenootje(s) gezocht rond periode dec-feb/april

Hi, ik ben Dieuwertje, 18 jaar en net geslaagd. Omdat ik nog niet weet wat ik wil studeren heb ik besloten een tussenjaar te nemen.
Ik wil in Australië gaan reizen vanaf Melbourne of Sydney via de Oostkust omhoog naar Cairns.
Ik wil gaan reizen in de zomerperiode, dus ongeveer december, januari en februari. Een maandje later of eerder weg kan ook. Ik wil sowieso 3 maanden en maximaal 6 maanden weg.
Eventueel wil ik tussendoor nog wat werken, maar dat ligt eraan hoe het loopt, ik zie het allemaal wel.
Ik zou eerst met mijn vriendin gaan, maar zij mag niet meer. Nu zoek ik dus een gezellig reisgenootje die wel van avontuur en een feestje houdt en makkelijk is in de omgang.
Als ik geen reisgenootje vindt ga ik waarschijnlijk met een groepsreis mee, waarbij je de eerste 4 dagen samen met een groep in Sydney bent en daarna verder alleen of met mensen die je ontmoet hebt verder kan reizen. Zijn er mensen die daar ook over nadenken?
Twijfel niet om me een berichtje te sturen als je ook een reisgenootje zoekt of als je me nog dingen wilt vragen!

Groetjes Dieuw

Heb je toegevoegd op FB

Hi, ben je al op reis?!