Ik ben Laura, ben 21 jaar. Ik ben bijna klaar met mijn studie (accountancy) en dit lijkt mij een perfecte timing om er een half jaartje tussenuit te gaan! Ik zou graag een tijdje naar Australië willen, maar heb geen niemand in mijn omgeving heb die deze wens ook heeft.
Ik ben daarom op zoek naar iemand die met me mee wil. Ik vind het wel erg belangrijk dat het daar mee klikt, anders houdt het al snel op!
Ik heb verder nog geen concrete plannen gemaakt waar ik heen wil in Australië en dergelijke. Ik sta overal voor open! Maar ik ga vooral voor de mooie omgeving/natuur.
Als jij ook naar Australië wil en je hebt ook nog niemand om mee te gaan… Let me know!! En vertel iets over jezelf…
ik ben peter 24 jaar en ben momenteel tijdelijk aan het werk en deze loopt af in augustus. daar naar wil ik ook graag een tijdje naar het buitenland en het liefst naar Australie en misschien Nieuw-zeeland. maar net als bij jou wil er bij mij ook niemand mee.
ik ben ook op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten. en aangezien ik nog met mijn werk zit heb ik nog weinig dingen geregeld en het is natuurlijk ook leuker om dingen samen te regelen.
even iets over mij zelf. 24 jaar dus houd van de zon, zee, strand, verder sport ik veel en hou ik ontzettend van lol maken en feesten.
Klinkt als muziek in mijn oren laura! Wil eigenlijk percies hetzelfde als jij! oktober of november 6 maanden zou me heel goed uitkomen. Ik ben Leontine 24 en studeer in september af.