Reisgenoot Australië & Nieuw Zeeland Okt/Nov/Dec/Jan/Feb

Hee Reisgenoten,

Ik ben Laura, 23 jaar en net afgestudeerd aan de Universiteit van Utrecht. Op 14 oktober ontvang ik mijn diploma en hierna wil ik graag voor ongeveer 4 maanden door Australië en Nieuw Zeeland gaan backpacken.

Ik ben op zoek naar een vrolijke en verstandige reispartner (m/v) van ongeveer mijn leeftijd waarmee ik deze bijzondere ervaring kan delen.
Zijn er personen die in deze periode hetzelfde idee hebben?! Ik hoor het graag!

Groetjes, Laura

Hey Laura,

Ik ga 6 septmeber naar Australie en heb vooralsnog geen reismaatje en jij gaat pas ik Oktober maar misschien is het wel leuk om wat ideeen uit te wisselen.

Paul Oldenmenger

Voor mijn plannen, zie anitamandic.waarbenjij.nu
Misschien komen we elkaar ergens tegen?

Gr. Anita

Hee Anita,

Leuk om jouw plannen via waarbenjij.nu te lezen.
Ik moet mijn eigen planning nog definitief maken & dan moeten we maar eens kijken of we elkaar kunnen treffen. Leuk wat van je te horen!

Groetjes, Laura

Heey Laura!

Ik ga vanaf 12 december 11 naar australie! blijf zowiezo tot 2 januari 12 in Sydney voor NYE. Zie dat je ook naar Nieuw Zeeland ga! Wanneer ga jij? Ik ga van 01-02-12 t/m 15-03-12. Van Christchurch naar Auckland (ivm zomerseizoen langer in het noorden)

Misschien komen we elkaar wel tegen!

Groetjes Denise

Hoi Laura,

Ik ben Mireille, 24 jaar en ook net afgestudeerd alleen dan aan de VU in Amsterdam. (Heb gewoond in Utrecht) Ik heb een aantal maanden flink gespaard en ga begin november via Activity International naar Australie en Nieuw Zeeland. Ik wil zoveel mogelijk zien; de westkust mag niet ontbreken! Zou leuk zijn om samen te kunnen reizen!

Ik hoor het wel :slight_smile:

Groet, Mireille