Reisgenoot september-december 2011 Australie en Nieuw Zeeland

Hoi!

Ik ben Annemarie, 22 jaar en wil ik voor een paar maanden gaan reizen door Australie en Nieuw Zeeland. Beginnend september tot en met het einde van dit jaar.
Ik zoek nog een gezellige en spontane reisgenoot (v) om mijn reis te starten. En als het klikt, voor langer. Omdat ik nog geen vaste plannen, lijkt het mij leuk om samen plannen te gaan maken over de invulling van de reis door Australie en Nieuw Zeeland.
Ik hou ervan om veel leuke avontuurlijke trips te maken, uit te gaan, maar ook juist van cultuur.
Maar vooral genieten en lol maken.

Lijkt je het leuk om samen een reis te starten in Australie en wellicht voor een langere periode op te trekken, stuur gerust een berichtje.

Groetjes Annemarie

He Annemarie,

Mijn naam is Anne Marij, ik ben 19 jaar en vertrek 5 september naar Australië. Ik begin hoogstwaarschijnlijk in Darwin en wil via de Oostkust naar Sydney… Wat zijn jouw plannen? Omdat ik een tussenjaar genomen heb, heb ik geen strakke planning gemaakt (eigenlijk helemaal geen)…

Groetjes

hoi annemarie!
ik ben lorijn, bijna 18 jaar oud en ben van plan eind november naar australie te gaan… ik ben van plan om op cairns aan te vliegen en dan de oostkust af te reizen naar sydney. misschien komen we elkaar wel ergens tegen of ben je ook toevallig rond die tijd in cairns???
groetjesssssssLorijn