Reisgenoot Australie gezocht, aug/sept 2007

Hallo mensen,

Ik, meisje/vrouw van 25, zoek een gezellige reisgenote voor een reis naar Australie rond augustus of september 2007. Ik studeer dit jaar af en heb dan dus alle tijd om rond te reizen. Ik wil ongeveer 3 maanden wegblijven. Iets minder kan ook.
Ik zit zelf te denken aan backpacken, hostels, en gewoon lekker genieten en zoveel mogelijk van het land zien (op een relaxt tempo natuurlijk). Misschien af en toe werken als het moet maar heb zelf ook spaargeld dus wie weet is dat niet nodig.
Hoop snel iets te horen!

groetjes Laura

Hoi Laura,
Klinkt interessant !
Ik wil erg graag gaan reizen, Afrika of Australie hebben mijn voorkeur.
Heb je al concrete plannen of zijn het nog ideeen?

Hoi Sandra,

Leuk dat je reageert! Ja het zijn nog maar ideeen, eerlijk gezegd weet ik nog niet heel veel van Australie. :slight_smile: Maar natuurlijk zal ik me goed voorbereiden.
Wanneer wil jij op reis gaan?

Hoi hoi,
Ik studeer dit jaar af en wil proberen om in augustus of september weg te gaan, en dan voor 3 tot 6 mnd, het is net hoe goed het bevalt!
Mijn mail is [EMAIL=“sandurah@hotmail.com”]sandurah@hotmail.com, mail gerust dan kunnen we nog eens verder ideeen verzamlen over de reis die we beide willen gaan maken!
Groetjes

Hey! Thanks voor je berichtje. Ik probeer je morgen of overmorgen even te mailen, heb het momenteel even druk.
Grappig dat onze plannen zo overeen komen trouwens! :nod:

tot mails!

Hai,

Ik heb je gister gemaild. Mijn mails komen nogal eens in de junk-mail van hotmail terecht dus vandaar dat ik t hier ff meld. :biggrin:

Hoi hoi,
Ik heb geen mail van je ontvangen… vreemd, kan je het nog eens proberen???
Groetjes!

Ik heb je nog een keer gemaild, nu met mijn hotmail-adres.