Hai!
Voor komende zomer ben ik van plan om 2 tot 3 weken ( wellicht 4) in de periode juli/augustus rond te reizen door een deel van europa. Ijsland, Ierland en Scandinavie hebben mijn voorkeur, maar de Baltische staten ( estland, letland,litouwen) hebben ook zeker mijn interesse. De manier van reizen hangt af van het land of landen, maar over het algemeen reis is low budget met de rugzak ( en tent) en maak gebruik van het openbaar vervoer. Andere opties zijn ook mogelijk, ik ben vrij makkelijk wat dat betreft, maar hotels en drukke gebieden hebben niet mijn voorkeur. Daarnaast combineer ik meestal natuur, cultuur, actief en relaxen in mijn vakanties met veel aandacht voor eten, fotografie en de lokale bevolking/gebruiken
Zelf ben ik 27, sociaal, avontuurlijk, flexibel, positief en heb de nodige diepgang.
Kun je je vinden in deze manier van reizen en lijkt het je leuk om samen te reizen… ?
hoi Nath81
ik ben Daan en ben 24 jaar en wil graag reizen naar Scandinavie ik zat er aan te denken om een volkwagen busje te huren en dan gewoon rond rijden in Scandinavie de natuur schijnt er erg mooi tezijn net als de cultuur ik heb toch tijd genoeg in juli/augustus samen reizen is leuker dan alleen is soms ook niet slecht om alleen te zijn en alles op een rijtje te kunnen zetten nou hoor het wel.
Groetjes Daan
Heb je de vakantie planning al rond? Op deze site heb ook ik een onderwerp geplaatst, inmiddels een 1e contact met iemand. Toch nog even kijken wie er nog meer gelijke interesses heeft.
Zelf ben ik van plan om 2 weken begin juli in Noorwegen rond te trekken. Ook low budget. Ik hou van lange hiking routes (meerdaagse wandeltochten), afgewisseld met cultuur. De drukte zoek ik alleen op in b.v. Oslo of Bergen, slechte één of twee dagen, daarna weer verder trekken.
Als het je wat lijkt en je hebt verder nog niks gepland, mail dan even naar [EMAIL=“janboeledejong@hotmail.com”]janboeledejong@hotmail.com.
Mijn leeftijd is 31 jaar en ben ook wel flexibel en de rest.
ps. ik hou van actief zijn, maar ook van relaxen op zijn tijd. En men maakt mij niet gelukkig met hele avond in een disco omhangen!