Reisgenoot gezocht zomer 2012

Hallo allemaal,
Ik zoek een gezellige reisgenoot om van de zomer in de maand juli op vakantie te gaan. Ik hou van vakantie’s waar je wat ziet, dus cultuur/ natuur etc. Mijn voorkeur gaat uit naar Scandinavië, Letland. Lijkt je dat ook wat?laat dan een berichtje achter! Ik ben een jongen/ man(klinkt zo oud) van 24.
Gr. Chris

Hoi Chris,

Ik zoek ook nog een reisgenoot voor juli. De Baltische Staten trekt ook mijn interesse.
Lijkt je een (georganiseerde) rondreis door Estland/Letland/Litouwen wat?
Graag hoor ik van je.

Gr, Mark (29)

Hoi Chris,

Ik ben een jongen van bijna 24 en zou ook graag Scandinavië willen bezoeken. Ik ben een groot liefhebber van de natuur en van activiteiten als mountainbiken, kano varen en wandelen. Ik heb Noorwegen en zweden reeds mogen bezoeken en ben vooral een voorstander van de eerste! De Baltische staten trekt mij niet zo erg bovendien is Scandinavië alleen al veel te groot om binnen een kort tijdsbestek te kunnen zien en beleven. Maar dat is mijn bescheiden mening.

Ik wil graag een busje kopen zodat er lekker flexibel gereisd kan worden aldaar.

Heb je een vaag vermoeden dat ik een leuke reis compagnon zou kunnen zijn dan ontvang ik graag een reactie.

Groet,

Alaverdi