Reisgenootje (V/M 20-35 ) gezocht voor rondreis (zuid) Noorwegen.
Zat zelf te denken aan een reisje van ongeveer 2 a 3 weken. Bij voorkeur met de auto van hut naar hut zodat
er onderweg genoeg te zien en te doen is. Lekker actief buiten zijn, zoals mountainbiken/fietsen, wandelen, kajakken, zipline……noem maar op.
Periode is nog te bepalen, maar mijn voorkeur gaat uit naar juni/juli/augustus/september 2015 (2016 is ook een optie
)
Reden dat ik deze oproep doe is omdat vrienden van mij hier niet geïnteresseerd in zijn, die zijn meer van het zon, zee en strand en stedentripjes. Ook leuk maar wil toch eens wat anders…
Hoor graag van jullie…Groetjes Ben
Hey ik zoek ook iemand om op reis te gaan naar Scandinavie met de auto. Heb je al specifieke plannen? Ben je al eerder met een vreemde op reis vertrokken? Groetjes Lemke
Hoi Lemke,
Waar ik in ieder geval naartoe zou willen is Bergen en omgeving, de Romsdalen valley en de preekstoel…maar goed daar staat verder niets vast natuurlijk. Wat me daar het meeste aanspreekt is natuurlijk de natuur. Wat had jij zelf voor ideeen en wensen?
Nog nooit met een vreemde een reisje gemaakt, dus dat is ook wel spannend moet ik zeggen. 
Groetjes, Ben
Heb je facebook ofzo dat vind ik net iets handiger 
Haha…ja heb ik…kijk maar op Ben Denissen. Die is er volgens mij maar 1 in Nederland
En de jouwe?