Scandinavie juni/juli 2011

Hallo!

Ik zou graag ergens in juni/juli een reis gaan maken naar Scandinavië! Ik heb nog niet echt concrete plannen, al heb ik wel wat ideetjes voor in Zweden.
Zelf ben ik 22 jaar (v) en ik zoek een of meer mensen om mee te gaan.
Hoe ik erheen ga staat nog allemaal in de kinderschoenen. (vliegtuig, trein, auto) Ik sta voor bijna alles open!

Stuur me een PB of laat een berichtje hier achter als je interesse hebt!

Groetjes,

Nicole

Hoi Nicole,

Toen ik in 2008 terug kwam uit Noorwegen riep ik heel hard dat het niet de laatste keer zou zijn dat ik die kant op zou gaan :wink: Noorwegen is echt fantastisch! Voor dit jaar ben ik me nog breed aan het oriënteren, zelf heb ik ook een advertentie geplaatst. Mijn favoriete vervoersmiddel is de auto (busje/camper) vanwege de enorme hoeveelheid vrijheid die je hebt met je eigen vervoersmiddel. De richting die ik op wil staat nog open maar Scandinavië is wel te gek!

En jij? Hoe ziet een ideale vakantie er voor jou uit? Kamperen, avontuurlijk, relaxt en ook wel sportief?

Groetjes Floris

Mijn ideale vakantie? Go with the flow! :wink:
Maar wat jij aanhaalt is zeker wel wat ik zo ongeveer wil! Ik ben alleen niet een persoon om een 5-daagse wandeltocht te maken (maar wie weet als het iets is wat me lijkt!)
Verder gewoon alles doen wat mogelijk is en soms ook wat dagen relaxen ergens.
Ik sta eigenlijk voor alles wel open!

Groetjes

Go with the flow? Go with Flo :wink: 5 dagen wandelen gaat mij ook te ver maar tussendoor is 1 of 2 dagen is wel gaaf! Als je uitgebreid gaat wandelen kom je altijd op de meest bijzondere en verrassende plekken terecht! Een vast route uitstippelen van te voren is niks voor mij maar ik ben makkelijk enthousiast te krijgen voor nieuwe dingen :wink: Veel zien, mensen ontmoeten, genieten van een biertje of wijntje, natuur, cultuur… Gewoon lekker genieten! Heb je ervaring om met nieuwe mensen (die je niet of nauwelijks kent) te reizen?

Groetjes

Ja, ik heb afgelopen jaar gebackpackt in Australië en daar heb ik ook nieuwe mensen ontmoet waar ik mee verder ben gaan reizen. Daar heb ik toen geen problemen mee gehad, als de een iets anders wilt dan de ander op een dag doe je beiden toch gewoon lekker je eigen ding?

Qua uitstippelen…ik zie wel voor het grootste gedeelte als ik er ben waar in heen ga! Misschien dat ik wel over iets lees waar ik graag heen wil, maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Heb jij ervaring om met nieuwe mensen te reizen?

Ha leuk, nog een backpacker! Ja ik heb ook down under gezeten en vorig jaar heb ik op deze site een reisgenootje opgetrommeld. Tot nu toe goede ervaringen iig! Ja een dagje je eigen ding doen is prima, ik verstop ergens een hengeltje dan heb ik een goede smoes om er een middagje tussenuit te knijpen :wink: Waar kom je vandaan? Je mag me ook mailen hoor ([EMAIL=“cyberfloor@hotmail.com”]cyberfloor@hotmail.com).

Hier nog iemand die ontzettend graag naar Noorwegen wil gaan! Ik dacht in eerste instantie aan een groepsreis, omdat je dan niet aan je lot wordt overgelaten.
Ik ben 25, dan 26 en heb echt ontzettend veel zin om te gaan!

Mail me anders maar! herma_groen@hotmail.com

Hoever zijn jullie plannen al? Auto rijden is niet mijn grootste hobby…