Hallo potentiële reisgenoten,
ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot die deze zomer twee weken mee wil naar Noorwegen of Zweden. Ik ben 26 en studeer in Eindhoven, ik zoek een reisgenoot (m/v) van ongeveer dezelfde leeftijd.
Wat ik mij ongeveer voorstel van deze vakantie is het volgende;
we vliegen naar een stad in het land van bestemming. De grote afstanden leggen we af met het openbaar vervoer, overnachten doen we in een tent of in een hut en de omgeving verkennen we te voet.
Ik ben geen doorgewinterde hiker maar ik hou zeker van stevige wandelingen.
Ik ben student en ondanks dat ik graag naar Scandinavie wil wil ik proberen de kosten een beetje te drukken.
Laat van je horen als je je hierin kunt vinden!
Groeten,
Marian.
Ha Marian!
Ik ben wel geinteresseerd in jouw vakantieplan! Ik ben zelf 1x in Noorwegen en 1x in Zweden geweest en ik ben helemaal verliefd op die landen.
Ik ben alleen wel gebonden aan mijn vakantie ( i.v.m. mijn werk ). Dit betekent dat ik écht op vakantie kan binnen der periode van 21 juli tot ongeveer 7 augustus. Schikt jou dat ook?
Ik ben trouwens een jongen van 28 en woon en werk in Aalten ( Gld )
Ik hoor het wel!
groeten,
Marijn
hey Marijn,
leuk dat je reageert! ik ben student en heb zo’n heerlijk lange zomervakantie… tussen 21 juli en 7 aug. is dus prima voor mij.
zullen we via mail verder communiceren? m’n adres is [EMAIL=“mclijsters@hotmail.com”]mclijsters@hotmail.com.
stuur me een mail over wie je bent en wat je zou willen doen… ik ben benieuwd!
groeten,
marian.
hoihoi,
ik heb dezelfde plannen maar ben ook op zoek naar een reisgenoot!!
ik ben aimee(v) kom uit denhaag, 25 jaar, ben sportief en kan ook niet teveel geld uitgeven…
ik ben sinds 2 jaar afgestudeerd en werk nu in leiden. vorig jaar heb ik in nz, thailand en australie rondgereisd en daar heb ik ook regelmatig gehiked!
zweden en noorwegen lijken me geweldig!! dus, laat maar iets van je horen…
x aimee
Hoi Marian,
Ik heb zelf plannen om eind augustus naar Zweden te gaan, maar Noorwegen is zeker net zo mooi.
Op de site van Ryanair heb je goedkope tickets. Voor 90 euro pp vlieg je al retour naar Stockholm.
Vanaf vliegveld gaan er bussen het land in…
Ik ben benieuwd of je al een maatje hebt gevonden.
Ik ben Erwin, 29 jaar en kom uit Nieuwegein. Verder houd ik van volleybal, lekker koken en eten en ben financieel medewerker bij stichting.
Groet,
Erwin.