Reisgenoot m/v gezocht voor eind juli begin augustus

Hoi,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) die met mij op vakantie wilt in de zomervakantie. Ik ben zelf 22 jaar en wil graag rondreizen in Noorwegen (heb zelf geen auto, wel rijbewijs), maar sta ook open voor een zonnige bestemming. Ik kan vanaf 17 juli en moet voor 10 augustus terug zijn. Mijn vriendinnen hebben op dit moment bijna allemaal een vriend en ik wil toch wel graag op vakantie. Is er iemand die met mij mee wilt?

Groetjes Steffanie

hoi steffanie,

je ideeen spreken me wel aan, lijkt me hartstikke leuk om naar noorwegen te gaan maar het kan ook een zonnige vakantie zijn wat het beste uitkomt. ik ben zelf 20 jaar en van turkse afkomst (hoop dat dat geen probleem is).

hoor graag van je,

gr, MCU

Ik heb even informatie opgezocht over Noorwegen en dit leek mij wel wat:

http://www.buroscanbrit.nl/vakantie/noorwegen/aanbieding/bungalowrondreis/aanbieding-libelle-bergen--fjorden.html

MCU, ik heb geen moeite hoor met turkse afkomst

Hey hoi!!

Ik heb hetzelfde ‘probleem’ als jij, alleen voor mij geld dat al mijn vrienden al aan de vrouw zijn… ik ben 28, heb een auto en heb zin in een leuke, gezellige, actieve en relaxte vakantie! Scandinavie ben ik nog nooit geweest, maar ik heb mijzelf wel vaker horen zeggen dat ik er toch een keer heen moet!

Groetjes Mark

Hee!

Ik ben dus niet de enigste die in deze situatie zit.
Wil ook graag op vakantie maar vrienden hebben geen geld
en zijn al aan de man…

Noorwegen in de zomer lijkt me prachtig! Heb een rijbewijs en kan
de auto van mn ouders in princiepe altijd meenemen.

Maar wil het wel een beetje low budget houden, ga in september weer
studeren…

Ben 20 jaar en woon in Gelderland.

Groetjes karin

Ben misschien ook wel geinteresseerd. Ben een 18jarige sportieve student uit Amsterdam, en zit al een tijdje met het idee te spelen om naar Scandinavie te gaan.

Wie weet…

Ik wil ook heel graag nog eens naar Noorwegen. Een keer in de zomer en een keer in de winter. 's Zomers ziet alles er zo mooi uit op de foto’s en 's winters zou het super zijn om eens met een hondenslee mee te gaan! :slight_smile:

Groetjes Robin

Hey Steffanie,

Scandinavië is inderdaad mooi om heen te gaan. Vooral Noorwegen.

Het lijkt me gezellig om het daar samen te verkennen.

Ik heb een ruime auto dus alles kan mee…haha

ik ben zelf 23 en heb het zelfde probleem als jij iedereen gaan met zijn/haar liefie weg.

ik heb verder zelf nog wel wat ideeën en die wil ik graag met je delen als je interesse heb.

je kunt me hier een berichtje sturen of anders via mijn E-mail, Dodgecharger1986@hotmail.com
(is tevens ook mijn MSN)

groetjes Waldemar

hey stef, dat is goed om te horen dat je geen probleem hebt met het turkse afkomst:hihi:

ik heb ff naar de site gekeken en het zag der allemaal heel erg leuk uit, als de plannen niet gewijzigd worden zou ik graag mee willen,

hoor snel van je

Gr, MCU