Scandinavië

Ik zou graag eens naar Scandinavië willen, het liefst Noorwegen of Zweden. Het hoeft niet beslist dit jaar al, maar wel graag ergens in Mei. Ik heb dus nog geen vaststaande plannen, maar ik wil graag veel landschap en natuur zien. Mijn voorkeur gaat uit naar met de auto toeren, wandelen en eventueel fietsen. Overnachten op campings of in hutten. Mijn vrienden willen niet (met mij) op vakantie, of willen een andere invulling geven aan hun vakantie. Alleen op vakantie vind ik niet leuk, daarom zoek ik via deze weg mensen die met mij op vakantie willen. Graag mensen met ongeveer dezelfde interesses en hetzelfde karakter als mij. Ik ben rustig, serieus en houd van grappen. Verder ben ik geen kroegtype, rook ik niet en drink ik weinig. Het liefst heb ik dat mensen reageren van ongeveer mijn leeftijd, ik ben 28. Er mogen ook meer mensen mee, maar de groep mag zeker niet te groot worden. Ik dacht aan 2 tot 4 personen, inclusief mezelf. Zoals ik al zei heb ik nog geen concrete plannen, dus in overleg zijn bestemming, datum, duur en invulling van de vakantie nog aan te passen. Ik ben erg benieuwd of er mensen zullen reageren.

Beste Hugo,

Ik (25 jaar) ga samen met een andere jongen (28 jaar) die ik ook via een reisgenotensite heb ontmoet naar de Noordkaap. Eerst een week in een huisje in Smaland daarna doorreizen per auto naar de Noordkaap en waarschijnlijk via Noorwegen weer terug. We vertrekken half juni tot begin augustus (± 3 1/2 week). Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Sander

Hoi Sander,

Bedankt voor je reactie. Om eerlijk te zijn heb ik zelf nog niet echt duidelijke plannen, ik weet nog niet echt wat ik wil. Zowel datum als bestemming staan nog niet vast. In ieder geval vind ik het zelf nog veel te vroeg om afspraken te maken. Maar ik denk toch liever iets eerder op reis te gaan. Daarnaast vind ik meer dan drie weken iets aan de lange kant. Kortom, voorlopig denk ik er nog even over na.

groeten,

Hugo