Ik ben al een hele tijd gefascineerd door Scandinavië. Met name Finland. Het lijkt me prachtig om op een dag door geheel Scandinavië te touren. Máár iedereen die ik ken vind het ‘te koud’ Aangezien ik kou niet erg vind (eerlijk gezegd best fijn), ben ik op mijn uppie aangewezen. Al moet ik eerlijk bekenen dat ik het best leuk/fijn vind om met iemand anders te reizen die ook een voorliefde heeft voor scandinavië.
Ik heb nog geen concrete plannen, omdat ik nog wat anders in gedachte heb wat nogal aan de andere kant van de wereld ligt. Maar als ik hier ooit is de kans voor zou krijgen…
Ik ben net terug van een reis door Zweden met mijn kleine campertje en heb het plan opgevat volgend jaar zomer een reis naar de noordkaap te maken. Ook mij lijkt het leuker om dat met iemand samen te doen (reis nu alleen met mijn hond), meereizen met mijn campertje kan mits eigen slaaptentje. Misschien eens kijken of er een klik is ?
Ik ben ook Scandinaviëfan. Ik heb ze alle 5 gezien. Denemarken, Zweden en Noorwegen in de winter (per trein, kortste dag van het jaar boven de Poolcirkel) en Denemarken / Noorwegen / Finland (georganiseerde rondreis met o.a. zonsverduistering en Noordkaap) en IJsland (rondje, auto gehuurd) in de zomer. Ik ben in voor meer Scandinavië. Lijkt me leuk om dat samen te doen.
Ik ben zelf 45 en alleenstaand. En jij?