Reisgenoten gezocht voor Scandinavië rondreis

Beste reisgenoten,

Wij (Rogier (21), Dominique (22) en Anne (22)) zijn van plan om deze zomer een rondreis te maken door één of meerde Scandinavische landen. Er is voor Scandinavië gekozen omdat wij ook graag willen gaan wildkamperen, en in deze landen is dit mogelijk. En de omgeving is natuurlijk verschrikkelijk mooi :wink:

We zijn tot nu toe met zijn drieën en hebben elkaar al een keer ontmoet, waarbij we kort hebben besproken wat we graag op vakantie zouden willen gaan doen. En wij willen graag via deze weg peilen of meer geïnteresseerden zijn. Hier volgt een korte samenvatting van de ideeën die tot nu toe vast staan.

Het plan tot nu toe is het huren van een auto en op deze manier een rondreis te maken. Of de auto hier in Nederland wordt gehuurd of dat we eerst naar de plaats van bestemming vliegen en daar een auto huren is nog niet duidelijk. Op de plaats de plaats van bestemming willen we graag actieve, maar ook culturele activiteiten ondernemen.

Er zullen bijvoorbeeld één of meerde meerdaagse wandelingen ondernomen worden. Waarbij we of in onze eigen tenten overnachten, dan wel in berghutten. Dagtochten zijn natuurlijk ook altijd een optie. Maar ook willen we steden bezoeken en als we hier verblijven zullen we naar waarschijnlijkheid in hostels overnachten. We zullen met de auto een mooie route uitstippelen waar we 2 of 3 weken de tijd voor nemen om deze te rijden. Qua planning waren wij van plan om begin Juli te vertrekken.

Meer ideeën over de invulling van de reis zijn zeker welkom. Wij gaan nu zo snel mogelijk de reis verder uitwerken. Maar willen eerst even afwachten of er dus meerde reisgenoten zich melden.

Ben je geïnteresseerd laat een berichtje achter :slight_smile:

groetjes,

Rogier, Dominique en Anne

Klinkt als een mooi en gezellig avontuur zou best mee willen heb alleen zelf nog geen rijbewijs.

heyy, super leuk idee johh,
ik wil al een lange tijd die kant op alleen heb ik nooit iemand kunnen vinden die mee wou,
ik zou graag in contact willen komen en elkaar wat beter leren kennen.
hopelijk tot snel groetjes joey

Dat klinkt echt geweldig. Helaas zit ik met mijn werk en heb ik zelf geen rijbewijs anders was ik zo meegegaan. Ik ben zelf 21 en tegen die tijd 22 dus dat was echt super geweest. Ik wil al zo lang een mooie reis maken. Het liefst meerdere. Ik wil nog zoveel zien van de wereld. Echt heeeeeeel veel plezier!

Even ter opheldering, het hebben van een rijbewijs is echt geen verplichting. Het is handig als er meerde mensen kunnen rijden maar geen probleem als je het niet kan. 2 van ons hebben een rijbewijs, dus van a naar b komen moet zeker lukken :wink:

Ik ben twee jaar geleden met de auto door Noorwegen getrokken en afgelopen jaar door Zweden gewandeld. Zou graag weer die kant op gaan en jullie verhaal klinkt me goed in de oren. Ik zou graag een keer afspreken.

Groet,

Luc

Hee allemaal,

Je verhaal Anne, spreekt me helemaal aan. Ik wil ook graag Scandinavië ontdekken. Het liefst zoveel mogelijk van de prachtige natuur zien en overnachten in tenten/blokhutten. Zijn er al vaste plannen mbt de periode dat jullie willen vertrekken etc. Ik zelf woon nu in Zwitserland dus moet dan sowieso een vliegticket naar Nederland of ander land boeken. Ik hoor graag van je/jullie.

Hoi jullie!

Ik ben patrick (22)
Hoop niet dat ik te laat ben, maar vind jullie plan mooi!
Als jullie nog op zoek zijn laat maar even weten.
Groetjes!