Reisgenote gezocht voor reis naar Scandinavië in periode voorjaar/zomer/najaar 2010

Ik (33 en komend uit de regio Aalsmeer/Alphen aan de Rijn) wil in het voorjaar/zomer/najaar op vakantie naar Scandinavië. Liefst zou ik naar Finland gaan om zo ook naar de Noordkaap af te reizen. Ik ben op zoek naar een reisgenote (V) die met mij mee wil op deze reis, kan ook wel Noorwegen of Zweden worden alles is nog open. Wil de reis gaan maken met de auto, eigen auto of een gehuurde auto en overnachten in een trekhut of hotel. Ben nog nooit in deze landen geweest dus misschien dat er hier ook wel iemand is die interessante informatie voor mij heeft.
Kan nog wel meer gaan opnoemen maar plannen maken is leuker met zijn tweeën; dus wie o wie heeft zin om mee te gaan? :vak01:
Karin

hey Karin,

Al lange tijd denk ik (29, wonend in omgeving Tilburg/Eindhoven) erover om een reis te maken naar scandinavie. Een echte bestemming heb ik niet maar het liefst zou ik dat doen met de auto. Tot op heden is het er niet van gekomen, maar toen ik jou oproepje zag kwam het weer boven drijven. Het lijkt me leuk eens met je verder te mailen/praten over een eventuele samenreis optie. Hoor graag van je.

Groetjes Wendy

Hai Wendy,

Bedankt voor je reactie.
Inmiddels heb ik 2 misschien reisgenoten gevonden en hoop dat dit gaat klikken tussen ons, is altijd maar afwachten. Maar misschien het ook wel een optie dat je mee kunt, als je met meerdere op vakantie wilt tenminste.
Check anders deze site even http://www.buroscanbrit.nl/rondreis_scandinavie.html Staan leuke reizen op, ik had zitten kijken bij de Sisko rondreis… Maar staat nog veel meer op.
Wij hadden er over zitten te denken om heen met het vliegtuig te gaan en dan daar een auto te huren, maar alles staat nog open hoor.

Ik hoor wel wat je ervan denkt!

Fijn weekend!

Karin