Reisgenoot/genote gezocht zomer 2008 (Scandinavie)

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot of -genote voor de zomer van 2008. Zou heel graag naar Scandinavie gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Finland.
Afgelopen februari ben ik een zeer korte periode in zuidoost Finland (Hamina en omstreek) geweest en ik zou nu graag het Finse (verder) willen ontdekken.

Periode; juni/juli/augustus afhankelijk van het einde van mijn studiejaar. Duur van de periode kan nader afgestemd worden, daar heb ik geen voorkeur voor.

Mijn interesse is breed. Ik houd erg van de natuur, maar ook de steden en cultuur zou ik willen zien. Vind het leuk om te wandelen, maar ook om naar musea te gaan.

'k Ben 19 jaar, en zou het leuk vinden om met een reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd op reis te gaan!

Brenda

Hey Brenda,

Scandinavie staat ook bovenaan op mijn lijstje. Na Denemarken, Noorwegen en Zweden wordt het voor mij de hoogset tijd om Finland eens te ontdekken.

Voor mij bestaat de ideale vakantie ook uit een mix van natuur(hiken), steden en culture uitstapjes.

Zelf ben ik trouwens 21…

Heb je enig idee wat je wilt zien en ho je wilt reizen?

Groetjes werner

He Brenda,

Ik ben zelf geinteresseerd in de combinatie van werken en reizen in Scandinavie. Ik heb nog niet heel erg concreet wat ik wil, maar dat ik die kant op wil weet ik zeker!

Ben zelf 19 jaar en studente. Ook voor mij is het dus afhankelijk van het einde van mijn studiejaar wanneer ik kan vertrekken.

Groetjes, Marit

Leuk, allemaal mensen met dezelfde plannen! Ik ben vorig jaar in Noorwegen geweest en zou het erg gaaf vinden om volgend jaar naar Finland, Zweden, Lapland [evt. ook nog naar St. Petersburg en Moskou] te reizen.

30 juni is mijn studiejaar afgelopen en dan zou ik dus kunnen vertrekken. Ik ben ook 19 jaar dus ik schat zo in dat het wel moet klikken tussen ons.

Brenda, Marit en Werner: misschien kunnen we eens gaan mailen/ elkaar ontmoeten om wat concretere plannen te maken? Ik woon in Utrecht, jullie?

Groetjes,
Fenna

Hey iedereen,

Ik heb toch besloten om een zomer te gaan werken in Frankrijk. Ik heb contact gehad met een camping, en zij bieden mij een superleuke combinatie van werken en omgeving zien. Voor dit jaar heb ik dan geen vrije weken meer over om er op uit te gaan. Misschien voor 2009…

Wens jullie in ieder geval een fijne zomer,

Groetjes,

Marit,

Leuk dat je iets gevonden hebt! Veel plezier en succes komende zomer!

groetjes

Hey Werner en Brenda,

hoe staat het met jullie reisplannen, nog steeds naar Scandinavie deze zomer??

Hoi allemaal!

Klinkt goed, ik heb nog geen concrete plannen voor deze zomer, dus misschien is dit wel een optie. Weten jullie hoeveel geld dit ongeveer gaat kosten? Hoe lang willen jullie ongeveer gaan?

Ik ben 19 en studeer ook, dus bij mij hangt het daar ook vanaf.