Scandinavië zomer 2010

Hallo,

Het lijkt me een leuk idee om van de zomer (juli/augustus) 2-3 weekjes, één van de Scandinavische landen te gaan bezoeken.
Exacte plannen heb ik nog niet eerst even kijken of der animo voor is.

Groetjes,
Wen (25 jr.)

Ik ben dat ook van plan met mijn beste vriendin, maar dan voor één week. Iemand nog leuke ervaringen met een specifiek land?

Hallo Wen (dy?),

Zoiets was ik ook van plan.
Lees mijn oproep maar eens, en wie weet bevalt het je wel.

Andere landen zijn trouwens ook bespreekbaar hoor.

Groetjes,

Tom :zon02:

Hey Wen!

Ik ben vorig jaar afgestudeerd en heb dit jaar uitgetrokken voor reizen en buitenlandse werkervaring. Ik wil heel wat landen zien en ben best flexibel (als het maar geen strand of partyvakanties zijn). En Scandinavië staat zeker op mijn lijst! Laat maar een berichtje achter als je nog interesse hebt en dan kunnen we even kijken of onze ideeën over een leuke vakantie overeen komen!

Groetjes,
Fausia

Ik ben zelf vorig jaar in Finland geweest, erg leuk, maar houd wel rekening met je budget (stukken duurder dan NL).

Omdat ik nog 2 weken verplicht moet opnemen (wk 32 en 33 uit mn hoofd) zit ik er over te denken om Âre, in zweden, ook een keer in de zomer aan te doen. Ben in het bezit van een auto en sta liever op een camping dan een hotel. Ben liever in de natuur dan stedelijk gebied en zou vooral willen gaan wandellen. Mocht je hier iets van aanspreken kunnen we misschien eens wat overleggen.
Groetjes,
Melvin

@Wen: Ik hoop dat je een reismaatje vind, want Scandinavia is zeker de moeite waard!!

@mdijke: Are is absoluut een mooie omgeving in de zomer en aardig wat campings te vinden waar je lekker de rust op kan zoeken. Ben er vorig jaar een paar dagen geweest en ben zeker weer van plan om dit jaar heen te gaan.

@Inha: 1 week is uiteraard veel te kort voor Scandinavia!! :wink:
Alleen Zweden al is zo verschillend, dat ik niet echt 1 gebied aan kan wijzen waarvan ik zeg daar moet je absoluut naar toe. Ieder gebied heeft weer zijn eigen charmes.

he ook ik ben van plan om in de maand juli voor een week naar noorwegen te gaan trekken en twee dagen oslo
rugzak en lowbudged zijn mijn motto
hoewel dit misschien in noorwegen neit van toepassing zal zijn
laat je iets horen mocht je interesse hebben
styn