Ik ben een meid van bijna 22 die op zoek is naar een reisgenoot of reisgenootjes die samen met mij in de zomer van 2010 willen backpacken!
Zomer 2010 (datum staat nog niet vast) wil ik graag reizen door Scandinavie, te denken aan Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland. Het lijkt me tof om lekker primitief te backpacken, tentje slapen, gaspitje mee en een Global train pass Scandinavie rond. Minimaal 4 weken maximaal 1.5 maand.
Heb geen voorkeur voor reisgenoot maar liever niet te oud
De plannen kunnen altijd aangepast worden. Lijkt het je wat…??.. Dan hoop ik dat je me gaat mailen! [EMAIL=“carianne87@hotmail.com”]carianne87@hotmail.com
Klinkt interessant!
Heb ook plannen om (ooit) nog naar Scandinavië te gaan.
En ik heb voor komende zomervakantie (duurt nog ff :slywink:) geen plannen.
Low budget backpacken lijkt me een goed plan. Wel is het daar volgens mij relatief duur. Dus weet niet of ik vier weken vol hou.
Ben trouwens 23, kom uit Utrecht. En ben vorig jaar terug gekomen van een half jaar backpacken door Australië/ Nieuw Zeeland. Ben jij ook al vaker wezen backpacken?
Ik ben ook al een paar keer in scandinavie geweest, finland, denemarken, noorwegen en zweden heb ik al een aantal keren gezien en ik vind het er echt fantastisch!
Ik ben ook van plan deze zomer meer dan een maand naar scandinavie te gaan, ook lowbudget en zeker primitief! Verder zou ik ook graag grote delen te voet willen af leggen maar delen met de trein is ook niet verkeerd:P
Ik zou het liefst naar lapland willen, het gebied boven de poolcirkel.
Scandinavie is wat duurder als NL idd maar daar in tegen is het gratis om je tentje te plaatsen. Dus slaap kosten heb je al niet (als ik het goed heb )
Ik zelf ben vorig jaar 3 weken naar engeland, amerika en canada geweest om te backpacken en afgelope zomer ben ik voor een maand naar Israel geweest. Mijn eerste reis alleen was toen ik 19 was voor 2 weken naar New York maar dat was gewoon fun
Ik zal jullie binnenkort mailen! Lijkt me super leuk !
Het is zeker een aanrader om door Dalarna (een provincie in Zweden) te reizen. Ik ben zelf 30 en heb dit jaar zuid Zweden van Stockholm naar Mora en uiteindelijk naar Goteburg gereisd. Prachtige vergezichten, aardige mensen en mooie meren.
Ik heb zelf ook het plan om in de zomer van 2010 door scandinavie te gaan backpacken. Zou dan wel graag nog IJsland en evt. Noordpool/lapland erbij willen pakken. Sowieso ben ik ook voor low budget en primitief, dat is al een sport opzich.
Ik heb in 2007 door west europa gebackpacked dus het lijkt me leuk om nu eens het noorden te zien.
Ik ben een student (m) van 22 en woon in den haag. Ik ben te bereiken via ashiq@live.nl
Ik ben Iris, 22 jaar, studeer in maart af en wil dan er vandoor! Ik heb de afgelopen zomers met mijn tas rondgezworven door Budapest (Sizget festival) Zweden en Praag en ben ook nog 3 weken naar Canada gegaan. Nu heb ik de smaak te pakken. Ik wil grillige natuur zien voelen en ruiken en Scandinavie trekt me enorm. De planning is om in mei te vertrekken en eind juli terug te gaan. De laatste maand komt een vriend van me mij opzoeken om samen een vlot te gaan bouwen in Zweden. Verder heb ik nog weinig op de planning (en dat wil ik ook wel graag zo ongeveer houden) Ik heb ervaren dat Couchsurfen ook heel erg tof kan zijn maar een reismaat erbij is natuurlijk wel fijn.
Dus, mocht je ongeveer dezelfde plannen hebben, hoor ik graag van je!
Mijn naam is Marit, studente van 19 jaar. ik zou ook graag aankomende zomer gaan backpacken, met een klein groepje, wilde dit ook graag in scandinavie gaan doen, omdat ik na de zomer in noorwegen of zweden blijf hangen om daar een half jaar te gaan studeren.
Wat leuk om ineens zoveel enthousiaste reacties te zien op dat idee, mijn omgeving is meer van de luxe vakanties.
tot horens
Haai,
Even een korte reactie op alle berichten voor Carianne,
Carianne heeft helaas besloten om niet meer door Scandinavië te gaan backpacken.
Nu is er een grote groep die het idee om te gaan backpacken erg interessant vindt, waaronder ik zelf. Op de mail (via Carianne) 7 jongens 2 meiden en op dit forum nog meer.
Misschien kunnen we de discussie voortzetten op de mail?
Dus wie wil nog steeds aankomende zomer naar scandinavie?? Wat zoek je, wil je graag doen enzv. Mail naar kimberly.van.eijk@gmail.com
Ik had ook het plan om van de zomer te gaan backpacken. Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar Noorwegen om daar de fjorden te verkennen… Maar een reis door meerdere landen is ook onwijs gaaf!! Ik lees dat er meerdere mensen zijn die dat willen gaan doen…
Volgens mij hebben er al wat mensen contact met elkaar…!!?!!
Ik hoop van jullie te horen… Hieronder mijn mail adres.