Reisgenoten voor een avonuurlijke backpackreis!!

Hoi,

Ik ben een meisje van 19 en op zoek naar leuke reisgenoten voor een vrije backpackreis waarin we alles op ons af laten komen. Ik heb nog geen plannen, alleen een idee. Het lijkt me tof om super budget-proof op pad te gaan en zo op allerlei onverwachte plekken terecht te komen. Of dat nou in Europa is of verder weg. Het gaat mij niet om toeristische bezienswaardigheden maar om gave ervaringen en mooie plekken. Ik ben avontuurlijk en sportief ingesteld en hou van een feestje. Eerder heb ik ook reizen gemaakt maar nooit op deze manier. Via deze oproep hoop ik in contact te komen met andere jonge enthousiastelingen!

Groetjes, Mariël

Hallo!

Wanneer was je van plan weg te willen gaan?
Zelf ben in in juli 2013 in Thailand!

Groetjes,

Hester (20)

Hoi Mariél, in Scandinavie (Zweden, Noorwegen, Finland) mag je overal wild kamperen (dus gratis). Het zijn de ideale backpack landen voor een laag budget. Levens middelen (eten, supermarkten) zijn in Noorwegen duurder dan in NL, maar in Finland en Zweden zijn de prijzen gelijk. Mocht je meer willen weten je kan mij altijd een mailtje sturen. Met vriendelijke groetjes

Dankjewel Woodlore! Tips waar ik wat aan heb :slight_smile:
Hester, ik ben nog steeds op zoek naar reisgenootjes maar ik betwijfel of ik in Thailand terecht zal komen… Waarschijnlijk blijf ik dichter bij huis en ga ik door Europa reizen. Al sluit ik niets uit natuurlijk :stuck_out_tongue: veel plezier daar!!

Hi Mariël,

In welke periode zou je willen gaan reizen? Ik zou zelf graag richting (éen van) de scandinavische landen gaan in de periode tussen Feb-Juli 2013, voor minimaal 3 weken, de data valt dus nog te bespreken. Avontuurlijke activiteiten, steden bezoeken, in de natuur wandelen spreekt mij allemaal aan. Natuurlijk houd ik er ook wel van om een drankje te doen.
Als het je iets lijkt, laat het me weten!

Groetjes Angelica