Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot om samen mee te gaan rondreizen in Noorwegen en Zweden. Het lijkt mij leuk om dit samen met iemand anders te kunnen doen. Wil jij liever met z’n tweeën een reis maken maar hebt nog geen geschikt reismaatje? LEES DAN VERDER. Iets over mezelf: Mijn interesses zijn nogal breed, o.a. : natuur, wandelen, andere culturen, door steden slenteren, techniek, goede films en documentaires, goed boek, reizen. Ik ben een goed uitziende Nederlandse man, 45 jaar en zie er jonger uit. Ik woon in Zuid Holland. Mijn bedoeling is om in de zomer 2012 in Zweden, Noorwegen te gaan backpacken. Het lijkt mij leuk om dit samen met iemand anders te kunnen doen. Ben jij avontuurlijk ingesteld - vrouw tot zo’n 45 jaar (bij eventuele wederzijdse ‘klik’ sta ik open voor relatie) die niet op luxe uit is maar van eenvoudig reizen houdt (low budget!)Spreekt deze advertentie jou aan? Dan hoop ik dat je reagee rt en iets over jezelf schrijft o.a. over jouw reiservaringen en wat je in mijn advertentie aanspreekt. Dus … Ben jij iemand die, net als ik, op zoek is naar avontuur, cultuur en ontspanning en vind je net als ik dat niets moet en alles mag, stuur me dan even een berichtje
Elkaar eerst mailen is dan de eerste stap.
Ontmoeten en leren kennen de volgende.
In afwachting,
Met vriendelijke groetjes, vakantie maatje