Backpacking Zweden-Noorwegen in juni

Ik ben bezig met het ‘plannen’ van een tripje richting Zweden/Noorwegen.
Mijn idee is om niet te veel op voorhand vast te leggen, puur met de rugzak en tent richting daar te trekken en te zien wat de omgeving brengt. Uiteraard zoveel mogelijk back to basic en low budget, dat is het plan!
Ik zou graag een periode van 20 dagen gaan, ergens tussen 7 juni en 3 juli.

Alleen is maar alleen en met een onbekende reisgenoot wordt alles misschien wel eens zo plezant.
Ikzelf ben bijna 23 jaar en ben nog steeds studente.
Mijn interessegebied ligt vooral in de natuur, fotografie en het ontdekken van nieuwe dingen.
Ik ben dan ook wel op zoek naar een reisgenoot van min of meer dezelfde leeftijd en met soortgelijke interesses.

Hoi Sofie,

We hebben niet helemaal een match maar je oproep spreekt me inhoudelijk wel erg aan en de periode is ook ongeveer gelijk aan wanneer ik weg wil. Zweden en vooral Noorwegen spreken me erg aan! Daarnaast fotografeer ik ook graag (ben niet heel ervaren, maar vind het erg leuk) en ben dol op de natuur.

Stuur maar een berichtje als je toch eventueel nader kennis wilt maken.

Grt.

Hoi Sofie, ik ben uitgenodigd naar Denemarken te komen en ook naar Krakow en Talinn by the way. Het lijkt mij mooi als ik dat met mijn auto zou kunnen doen en dan ook naar Zweden en Finland rij. Misschien kunnen we een stukkie samen reizen?