Dag allemaal,
Ik ben van plan om ergens in de maanden juli en augustus te gaan backpacken in Zweden en Noorwegen. Hierbij wil ik veel wildkamperen, dit kan allemaal gratis en overal in deze landen, en veel wandelen in de natuur. Onderweg wil ik stadjes bezoeken en kijken naar activiteiten die je tegen komt zoals kajakken en klimmen.
Mijn plan is om ergen in het midden van zweden of noorwegen te beginnen en dan via lopen/treinen/vliegen/liften naar het noorden te trekken. Ik wil in ieder geval de fjorden goed hebben gezien.
Even over mijzelf: Ik ben negentien jaar en verpleegkunde student. Ik heb ervaring met kamperen maar niet met backpacken. Ik heb een rijbewijs als we die nodig blijken te hebben.
Verder zoek ik het liefst een klein groepje van mannen of vrouwen rond mijn leeftijd die deze reis zien zitten. Mijn plan is een ruwe schets, dus er is genoeg ruimte voor inbreng.
Liefs,
Birgit
Hoi Birgit,
Welkom op dit forum.
Ik denk dat je dit berichtje wellicht het beste kunt plaatsen in het reisgenoten forum http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=16.
Ik vermoed dat je daar sneller reacties krijgt.