Wandelen in Noorwegen/Zweden in juni, juli of augustus 2009

Hoi!
Wie heeft er zin om twee weken te hiken in Noorwegen en/of Zweden in juni, juli of augustus? Ik ben een 24-jarige studente uit Amsterdam, en heb de afgelopen jaren bergwandelervaring opgedaan in Noorwegen en de Franse en Zwitserse Alpen. Ik vind het leuk om te kamperen, maar ook om van hut naar hut te lopen.
Ik heb nog geen concrete plannen maar het lijkt me leuk om die samen met mijn nieuwe wandelmaatje (m/v, ongeveer mijn leeftijd) te maken!
Groetjes,
Sietske

Hallo Sietske,
M’n plan was om deze zomer Letland door te trekken (zie ander bericht van mij), maar een wandelvakantie in Zweden of Noorwegen spreekt me ook zeer aan. In 2006 heb ik al iets dergelijks gedaan, toen in de Höga Kusten, een heuvelachtig gebied in Zweden aan de Oostzee, en een week later nog in Finland. Dat is me zeer goed bevallen: op de mooiste plekjes komen, kamperen, volop rust en ook nog actief bezig zijn.
Wandelen vind ik leuk, echter ècht bergwandelen heb ik nog nooit gedaan.

Ik ben 24, man, (nog) student in Groningen. Ik reis graag, met name in Centraal en Oost-Europa. Alleen reizen doe ik ook wel, maar het liefst reis ik met een reisgenoot met wie het klikt. Gedeelde ervaringen geven een reis zoveel meerwaarde.

Groeten, Lares

Hoi Sietske,

Ik zie je berictje staan en dacht daar reageer ik op. Ik zoek zelf een leuke vakantie maar heb zelf nog niks gepland. Je berichtje sprak me wel aan en wilde kijken of er misschien van uit gaat zou komen. Ik heb geen ervaring in wandelvakantie maar als je het nooit probeerd weet je het ook nooit. Ikzelf heb wel al een vakantie datum vast staan van 3 weken. Dat kan misschien een probleem zijn misschien maar ik zou het best wel leuk vinden om mee te gaan. Ik hoop dat ik een reactie terug mag verwachten en misschien komen we er wel gewoon uit.

groetjes manuel (23)

Hoi Sietske,