reisgenoot noorwegen en/of zweden, zomer 2015

Hallo allemaal!

Ik ben van plan om in de zomervakantie van 2015 een kort reisje(2/3 weken) te maken naar Noorwegen en/of Zweden. Ik wil vooral genieten van de natuur, wat activiteiten doen als fietstochten en kajakken. Een dagje of enkele dagen naar een leuke stad vind ik echter ook leuk.

Ik wil dit niet alleen gaan doen, het lijkt me gezelliger en makkelijker om een leuke, gezellige reisgenoot mee te nemen. Zelf ben ik een 19 jarige studente die graag geen slap verhaal ophangt over hoe gezellig en spontaan ze wel niet is, maar gewoon op zoek is naar een enigzins flexibele reisgenoot waar ze een goede klik mee heeft! Als je geinteresseerd bent, stuur me een berichtje en dan kunnen we elkaar beter leren kennen.

Groetjes

Hoi!

Ik wil ook heel graag naar Noorwegen en/of Zweden.
Helaas kan ik nog niet zeggen wanneer en of ik vakantie heb ivm school.
Dus mocht je niemand vinden, mee wil ik wel :slight_smile:

Ben zelf 22 en ook student

Groetjes

Hi Barbara,

Super leuk idee. Kan me helemaal vinden in jou plannen. Heb je een privé bericht gestuurd.

Hoi Barbara,

Ik wilde een vergelijkbare oproep plaatsen om komende de zomer om een kajak tocht in zweden te gaan van een aantal dagen en dan kamperen in de vrije natuur lekker genieten van de rust en het natuur schoon.

Als je het wat lijkt om samen te gaan kunnen we mogelijk onze plannen verder vorm gaan geven en na gaan denken over welke periode we willen gaan.

Groetjes